فونیکسریمکسبهتام

برگزاری نمایشگاه در اتوبان چمران شمال «بد» اما در چمران جنوب «خوب» است؟

عصر خودرو- رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از تناقض در عملکرد مدیریت شهری در زمینه برپایی نمایشگاه در پایتخت انتقاد کرد.

برگزاری نمایشگاه در اتوبان چمران شمال «بد» اما در چمران جنوب «خوب» است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، مهندس محمد حقانی با انتقاد از تناقض در عملکرد مدیریت شهری در زمینه برپایی نمایشگاه در پایتخت گفت: در شرایطی که مسئولان شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران ایراد گرفته و از برپایی نمایشگاه در این محل انتقاد می کنند اما خودشان در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان "گفت و گو" نمایشگاه برگزار می کنند.

    وی افزود: اگر برگزاری نمایشگاه در سطح شهر بد است و به ترافیک دامن می‌زند، چه فرقی می کند که در محل نمایشگاه بین المللی تهران در بزرگراه چمران شمال  یا دو سه کیلومتر پایین‌تر و در محل نمایشگاه شهرداری تهران در چمران جنوب برگزار شود؟.

    وی با اشاره به این که در حال حاضر نمایشگاه نفت و گاز که به عنوان یک نمایشگاه تخصصی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است نیز مورد انتقاد قرار گرفته، اظهار کرد: این در حالی است که برگزاری نمایشگاه عمومی و پُر مخاطبی مانند نمایشگاه فصلی گل و گیاه در نمایشگاه شهرداری تهران، علاوه بر ایجاد ترافیک شدید در چمران جنوب ورودی تونل توحید، باعث ایجاد اختلال در زندگی اهالی کوی نصر شده است.

    حقانی با اشاره به این که یکی از گِله مندی‌های ساکنان کوی نصر، برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در بوستان گفت و گو است که هر فصل نیز تکرار می شود، تصریح کرد: نبود پارکینگ مناسب، شلوغی بیش از حد تا پاسی از شب، ترافیک و توقف های دوبله مقابل ورودی پارکینگ منازل، بوق های مکرر بازدیدکنندگان و سر و صدا و نیز مشاجره های لفظی و فیزیکی مردم بر سر جای پارک از جمله مشکلات نمایشگاه گل و گیاه برای اهالی کوی نصر است.

    رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأکید بر این که متأسفانه رفتار مسئولان شهرداری تهران، مصداق ضرب المثل یک بام و دو هواست، خاطرنشان کرد: اقدام آنها در برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه شهرداری تهران در بزرگراه چمران جنوب، اقدامی پسندیده است اما اقدام دولت در برگزاری نمایشگاه‌های عمدتاً تخصصی در محل نمایشگاه بین المللی تهران اقدامی ناپسند است؟.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو