فونیکسریمکسبهتام

سردار مهماندار خبر داد

ممنوعیت توقف و تردد از خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی روز قدس

عصر خودرو-رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس پرداخت.

ممنوعیت توقف و تردد از خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی روز قدس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  اظهار داشت: با توجه به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه(2تیرماه) پلیس راهور تمهیدات ترافیکی ویژه ای را برای این روز پیش‌بینی کرده است.

    وی در ادامه افزود: بر همین اساس تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح جمعه از طول بلوار کشاورز، میدان والفجر تا خیابان کارگر در شمال و از شرق خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر (عج) و خیابان فلسطین، خیابان طالقانی و خیابان‌های منشعب از آن به سمت غرب و خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز و از جنوب خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر(عج) تا پایان مراسم ممنوع است.

    لازم به ذکر است؛ تردد در خیابان جمهوری از خیابان کارگر تا خیابان ولیعصر(عج) در مسیر غرب به شرق جریان خواهد داشت.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: توقف تمامی وسایل نقلیه در محدوده‌های بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع کارگر در هر دو مسیر، خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل خیابان جمهوری تا میدان ولیعصر(عج) و تمام خیابان‌های واقع در ضلع غربی این محدوده، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و تمام خیابان‌های واقع در ضلع شرقی این محدوده، طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر(عج) و خیابان‌های واقع در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی همچون فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه رازی، دوازده فروردین و منیری جاوید ممنوع است.

    سردار مهماندار افزود: طول خیابان طالقانی حدفاصل حافظ تا مفتح در ضلع جنوبی به صورت مورب در یک لاین و طول خیابان فاطمی غربی حدفاصل خیابان کارگر تا چمران محل هایی است برای انتقال خودروهای پاکسازی شده در نظر گرفته شده است.
    *مردم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در طول برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس از شهروندان درخواست می‌کنیم تا از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو استفاده کنند.

    سردار مهماندار گفت: عوامل پلیس به منظور برقراری انضباط ترافیکی در زمان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در مسیرهای تعیین شده حضور دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو