فونیکسریمکسبهتام

هفته‌نامه خودروامروز منتشر کرد؛

یک قوچ و دو روح

عصر خودرو- سیصد و چهل و هشتمین شماره هفته‌نامه خودروامروز همراه با ششمین ضمیمه ماکت‌بازی خودروامروز منتشر شد.

یک قوچ و دو روح
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رویداد این هفته را با گفت‌وگو با مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت با موضوع آخرین وضعیت تولید مشترک و عرضه خودرو های پژو، هیوندای و چینی ها آغاز کرده ایم و در کنار آن، خبر آغاز بیمه خدمات امدادخودرویی و فروش اقساطی دنا و بررسی تازه ترین شرایط فروش DS، نیسان جوک و سوناتای هایبرید را داریم. بازار این هفته به بررسی بازار انواع دزدگیر خودرو به اضافه لیست قیمت اختصاص یافته و در جهان خودرو، به معرفی تازه ترین نسل ب‌ام‌و X3، کراس‌اوور کوچک جدید هیوندای، دومین کراس‌اوور برند SEAT و دیگر تازه های جهان خودرو پرداخته ایم. بررسی خودروهای کارکرده ام‌وی‌ام در سفر به طالقان، گزارش تیم به تیم رقابت فرمول یک آذربایجان، مروری بر امکانات و تیپ های جدیدترین سدان ب‌ام‌و در بازار ایران و اخبار داغ منطقه آزاد اروند را نیز در صفحات دیگر داریم.

    این هفته، در ملاقات با داج چارجر R/T AWD به تست و بررسی میدانی این قوچ وحشی پرداخته ایم و در ادامه، ملاقاتی هم با بیوئیک ریویه‌رای 1974 ترتیب داده ایم. شناخت انواع کامیون های سه محوره در کشورمان از نظر تیپ حرکتی، بررسی ذائقه خودرویی مردم ارمنستان، نکاتی از ویژگی های روغن ترمز های DOT4 تغییر یافته و عیب‌یابی سیستم دریچه گاز و قطعات وابسته به زبان ساده نیز دیگر مطالب خواندنی این شماره هستند.

    در خودروامروز 348، ضمیمه 16 صفحه ای همراه خودروامروز پلاس به ششمین شماره ضمیمه ماکت‌بازی خودروامروز اختصاص یافته که در کنار بررسی تازه ترین خبر های صنعت ماکت سازی، دنیای جذاب ماکت های مقیاس 1:64 را زیر ذره‌بین قرار داده، نتایج کمپین صفحه اینستاگرم ماکت‌بازی را اعلام کرده و به معرفی تعدادی از مجموعه داران ایرانی و سلایق آنها پرداخته، نکاتی از عکاسی در دنیای ماکت ارائه کرده و چگونگی ارتقاء جزئیات یک ماکت ارزان‌قیمت را توضیح داده است. جدیدترین قیمت ماکت های موجود و قابل سفارش در بازار کشور، بررسی عوامل مهم در انتخاب برند تولید کننده یک ماکت خاص، بررسی دقیق چند ماکت موجود در بازار کشور، بررسی سری جدید و معروف RC های ضدآب برند ترکسس، نگاهی بر بازار ماشین های رادیوکنترل کشور، آشنایی اینفوگرافیک با پدیده تازه پهپاد ها و آموزش اصول نگهداری موتور های الکتریکی براشلس نیز از دیگر مطالب ششمین شماره ضمیمه ماکت و خودرو های رادیوکنترل خودروامروز هستند.

    خودروامروز 348 را همراه با ششمین شماره ضمیمه ماکت‌بازی خودروامروز از روزنامه‌فروشی های سراسر کشور تهیه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط