فونیکسریمکسبهتام

جزئیات افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های شرکت واحد تهران

عصر خودرو- رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، جزئیات افزایش نرخ بلیت اتوبوس را تشریح کرد.

جزئیات افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های شرکت واحد تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، پیمان سنندجی  با بیان اینکه از شنبه (دهم تیر) پس از رأی شورای حل اختلاف در خصوص مصوبه نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 96 و ابلاغ آن به شهرداری، نرخ‌های جدید اتوبوس اجرایی شد، گفت: در تمامی خطوط اتوبوسرانی به طور متوسط 15 درصد نرخ بلیت‌ها افزایش پیدا کرد و در حال حاضر میزان افزایش توسط بنرها اطلاع‌رسانی شده و تمام سیستم‌های هوشمند و کارتخوان نیز بروزرسانی شده است.

    وی یادآور شد: اگر دستگاه بلیت‌های اعتباری در اتوبوسی خراب باشد، همچنان مسافران اتوبوس می‌توانند از پرداخت بلیت خودداری کنند و در صورت تخلف حتماً این موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.

    سنندجی در خصوص میزان افزایش بلیت اتوبوس گفت: همه خطوط اتوبوسرانی در 9 مسافت تعریف شده و خطوط بی‌آرتی نیز در چهار مسافت تعریف شده است که از 400 تا 600 تومان بلیت‌ها در بخش دولتی نرخ‌گذاری شده؛ همچنین در بخش خصوصی نیز قیمت بلیت از 600 تا 1100 تومان است.

    مشکل مینی‌بوس یورو 3 مربوط به شرکت واحد اتوبوسرانی نیست

    رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص مشکل پلاک‌گذاری مینی‌بوس‌های یورو3 توسط پلیس گفت: این مینی‌بوس‌ها متعلق به شرکت واحد نیست و تمامی مینی‌بوس‌هایی که در اختیار شرکت واحد بودند، روند نوسازی خود را طی کرده‌ است. در حال حاضر 700 دستگاه مینی‌بوس فرسوده تبدیل به تاکسی شده و 121 مینی‌بوس نیز نوسازی شده است؛ بنابراین مشکل استانداردها مربوط به مینی‌بوس‌های متعلق به شهرداری نیست.

    سنندجی ادامه داد: مینی‌بوس‌های فرسوده‌ای که در حال حاضر در شهر تهران تردد می‌کنند، متعلق به اطراف تهران هستند یا سرویس‌های دربستی است که امیدواریم با ممنوعیت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در خصوص تردد خودروهای فرسوده در شهر تهران انجام شده، دیگر شاهد مینی‌بوس‌های آلاینده در سطح شهر تهران نباشیم.
     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو