فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل داتیس خودرو در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اعلام کرد :

برنامه‌های گسترده داتیس‌خودرو برای ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در بخش صنعت

عصر خودرو- برای دست یابی به منویات رهبری در حوزه اشتغال، باید پیش از هر چیز نسبت به رفع موانع و مشکلات دست و پاگیر برای بخش خصوصی اقدام کرد.

برنامه‌های گسترده داتیس‌خودرو برای ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در بخش صنعت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این را میلاد علینقی مدیر عامل داتیس خودرو می گوید؛ او که همراه با مجموعه اقتصادی داتیس گام های بلندی برای ایجاد اشتغال پایدار در کشور و تحقق دو اصل مهم در شعار اقتصاد مقاومتی، تولید –اشتغال برداشته است، برخی ناهماهنگی ها بین سرمایه گذاران بخش خصوصی و مسئولان اجرایی را به عنوان ترمزی برای رونق اقتصادی، به ویژه تولید و اشتغال می داند.
    وی  با تاکید بر برنامه های بلند مدت و میان مدت داتیس خودرو در ایجاد اشتغال در کشور از ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در بخش صنعت از سوی داتیس خودرو و شرکت های تابعه خبر می دهد و می گوید: اولیت فعالیت های این مجموعه در توسعه حمل و نقل پاک، بومی سازی ساخت و تولید وسایل نقلیه دوستدار محیط زیست است.
    مدیر عامل داتیس خودرو از عزم جدی هولدینگ داتیس در توسعه حمل و نقل پاک از طریق جذب سرمایه های خارجی خبر می دهد و امیدوار است با همکاری بیشتر نهادهای مسئول برای تسریع امور اتفاقات مثبتی در توسعه فضای کسب و کار به ویژه ایجاد شغل در کشور رخ دهد.
    تعمیرگاه های زنجیره ای خودروهای هیبریدی ایجاد می شوند
    میلاد علینقی که به عنوان اولین موسس تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی در ایران نیز شناخته می شود، در تشریح فعالیت مجموعه شرکت های تحت مدیریت خود می گوید:داتیس خودرو از سال 92تا به امروز با توسعه بازار خودروهای وارداتی از یک سود و ایجاد تحول در زمینه خدمات پس از فروش خودرو در ایران، برای اولین بار اقدام به ایجاد تعمیرگاه تخصصی خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست هیبریدی نیز کرده است. وی دلیل اصلی این اقدام را استاندارد سازی ارائه خدمات به هیبریدی ها می داند و معتقد است: با استاندارد سازی خدمات می توان بر روی فرهنگ سازی استفاده از این تکنولوژی پاک در کشور کار کرد.
    بر همین اساس داتیس خودرو توانست  با وجود مشکلات بسیار و نبود نیروی متخصص در زمینه تعمیر و نگهداری خودروهای هیبریدی، نسبت به راه‌اندازی اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی در کشور اقدام کند و باتوسعه کار و آموزش نیروی انسانی و دراختیار گرفتن تجیهزات روز دنیا به سمت احداث تعمیرگاههای زنجیره ای هیبریدی در سراسر کشور حرکت  کند.
    به گفته مهندس علینقی، داتیس خودرو در شرایط فعلی آمادگی ارائه خدمات تعمیرگاهی مناسب به ناوگان تاکسی‌های هیبریدی پایتخت را نیز دارد تا فارغ از منافع مالی بتواند از میزان آلاینده‌هایی که روزانه وارد هوای پایتخت می‌شود، بکاهد.

    گسترش خدمات به هیبریدی ها با واردات روغن موتور تاکومی
    مدیر عامل داتیس خودرو با اشاره به تنوع خدمات مورد نیاز برای خودروهای هیبریدی به خاص و ویژه بودن روغن موتور مصرفی در این خودروها اشاره می کند و می گوید: موتورهای هیبریدی به دلیل روشن و خاموش شدن های مکرر در یک سیکل حرکتی، به روغن موتوری خاص نیاز دارند تا استهلاک موتور به حداقل برسد. بر همین اساس داتیس خودرو اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری روغن موتور تاکومی ژاپن کرد و برای اولین بار روغن موتور باکیفیت ژاپنی با دیسکوزیته های مختلف را راهی بازار ایران کرد. مهمترین ویژگی تاکومی، تولید روغن موتور مناسب برای خودروهای هیبریدی است که با استفاده از آن عمر موتور به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

    همکاری صنعتی با 10 کشور اروپایی و آسیایی
    میلاد علینقی از همکاری رو به رشد مجموعه اقتصادی داتیس با شرکت‌های بزرگ اروپایی و آسیایی خبر می دهد و توسعه فعالیت‌های داتیس در حوزه های کشاورزی، صنعتی، تجهیزات پزشکی و هنری را در قالب سند چشم انداز 10 ساله شرکت می‌داند.
    بنا بر اعلام وی، همکاری 9 شرکت زیر مجموعه هلدینگ داتیس با کشورهای ژاپن، ویتنام، تایوان، چین، ترکیه، آلمان، ایتالیا، انگلستان، فرانسه و اسپانیا آینده روشنی را در جذب سرمایه‌های خارجی به کشور و انتقال تکنولوژی روز دنیا به صنعیت کشور را در پی‌دارد.
    وی تنها راه برون رفت از فضای رکود را حمایت بیشتر مسئولان از بخش خصوصی و برداشتن موانع فیزیکی از سرراه سرمایه گذاران داخلی می داند و معتقد است که بخش خصوصی علاوه بر توانمندی در ایجاد اشتغال پایدار در کشور، قادر به جذب سرمایه های خارجی نیز هست و می توان با حمایت معنوی از بخش خصوصی به برون رفت اقتصاد از رکود کمک کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو