فونیکسریمکسبهتام

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

با احترام به عابرپیاده و رکاب زدن برای هوای پاک پویش از "خودمان شروع کنیم" آغاز می شود

عصر خودرو- معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز به کار فاز دوم پویش #از_خودمان_شروع_کنیم با موضوع #احترام_به_عابر_پیاده و #برای_هوای_پاک_شهر_رکاب_بزنیم خبر داد.

با احترام به عابرپیاده و رکاب زدن برای هوای پاک پویش از "خودمان شروع کنیم" آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدرضا زمردیان با بیان این مطلب افزود: پس از تجربه موفقیت آمیز فاز نخست این کمپین که با استقبال شهروندان روبه رو شد،این بار با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک در رابطه با نوع رفتار عابر و قوانین و تکالیفی که عابرپیاده در رفتارهای ترافیک روزانه و همچنین قوانین و تکالیفی که راکبین خودرو و موتورسیکلت در قبال عابران دارند، برگزار می شود.
    زمردیان افزود: در حوزه حمل و نقل پاک ضمن حمایت از پویش #سه شنبه های_بدون_خودرو باتوجه به شرایط و وضعیت تهران کمپین #پنجشنبه های_پاک را با شعار #برای_هوای_پاک_شهر_رکاب_بزنیم در برنامه داریم و هدف ما علاوه بر توسعه دوچرخه سواری حمایت از هر نوع رفتار حمل و نقلی است که باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک شود.
    معاون آموزش سازمان حمل و نقل در ادامه اظهار کرد: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران برای توجه به موضوع مشارکت اجتماعی در کاهش ترافیک،تصادفات و... بهره خواهیم گرفت و امیدواریم با حضور پررنگ مردم شاهد وضعیت مطلوب تری از رفتارهای ترافیکی باشیم.
    وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته 60 گروه نمایشی بیش از 370 اجرا در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک خواهند داشت.
    معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه گروه ها در 20 تقاطع پر تردد،5 بوستان شهری و 4 مسیر دوچرخه سواری تهران فعالیت خود را آغاز می کنندٰ، بیان کرد: در بوستان های ملت،پرواز،پلیس، ولایت و دریاچه شهدای خلیج فارس نمایش و پرفورمنس هایی با موضوع #احترام_به_عابر_پیاده و #حمل_و_نقل_پاک اجرا می شود.
    وی در ادامه با اشاره به 4 منطقه پایلوت طرح جامع دوچرخه سواری یادآور شد: مناطق12،11،7 و6 در حال طراحی مسیر دوچرخه سواری ایمن و برنامه ریزی بلندمدت برای این حوزه هستند و به همین دلیل 4 گروه 10 نفره دوچرخه سوار با شعار برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم در خیابان های بلوار کشاورز، خیابان بهشتی، محدوده بازار تهران و میدان منیریه فعالیت خواهند کرد.
    معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سه شعار اصلی فاز دوم کمپین از خودمان شروع کنیمٰ تاکید کرد: احترام به عابر پیاده با هدف آشنایی مردم با قوانین عابر پیاده،ترویج دوچرخه سواری با شعار برای هوای پاک شهرمان رکاب بزنیم و پنجشنبه های پاک ، مهمترین اهداف مرحله دوم پویش از خودمان شروع کنیم هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط