فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۶ (۵۳)

پیام استقبال مردم شیراز از نمایشگاه بین المللی خودرو

عصر خودرو- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استقبال کم نظیر مردم شیراز از برپایی نمایشگاه بین المللی خودرو در این شهر گویای آن است که مردم انتظار دارند خودروی در شأن آنها در کارخانجات خودروسازی داخلی تولید و عرضه شود.

پیام استقبال مردم شیراز از نمایشگاه بین المللی خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، مسعود رضایی روز جمعه در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز افزود: بدون شک، برپایی این نمایشگاه در ارتقای نگاه مردم به رشد اقتصادی کشور و آینده صنعت خودروی داخلی تاثیرگذار است و از این رو، باید قدردان دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه بود.
    نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفیت خودروهای ساخت داخل اظهار کرد: در ارتباط با کیفیت کالا در نهایت باید مصرف کننده اظهار رضایت داشته باشد، هرچند برخی از مشتریان به واسطه تحریم ها و مشکلات و تنگناهای اقتصادی به ویژه تحریم های بانکی از برخی تولیدات داخلی ناراضی هستند.
    وی بیان کرد: باید توجه داشت که تولیدکنندگان داخلی در تامین منابع مالی در سال های گذشته با محدودیت هایی روبرو بوده اند و با توجه به گشایشی که در برجام اتفاق افتاده است، انتظار می رود که مشکلات تولیدکنندگان داخلی رفع شود و آنها بتوانند در مسیر ارتقای کیفیت قدم های موثرتری بردارند.
    رضایی ادامه داد: باید نگاه و زاویه دیدمان در بحث انتقال تکنولوژی و کسب دانش فنی به خارج از کشور باشد، باید به توان داخلی بیشتر اتکا کنیم که در مجموعه سایپا شاهد این اتفاق هستیم و در حقیقت این نماد اقتصاد مقاومتی است؛ این مجموعه با توجه به تنوع محصولات، به لحاظ کیفی و کمی از رشد خوبی برخوردار شده اند.
    این نماینده مجلس در پاسخ به پرسشی درباره خروج خودروی پراید از چرخه تولید و جایگزینی محصولاتی مانند کوئیک، ساینا و تیبا به جای این خودرو گفت: با توجه به توضیحات مسئولان گروه خودروسازی سایپا و اقتصادی بودن این خودروها، امیدواریم که محصولات اشاره شده بتوانند جایگزین های خوبی برای پراید باشند و تصویر ذهنی در خصوص پراید ارتقا یابد.
    وی بیان کرد: این مجموعه در صنعت خودرو عملکرد خوبی داشته است اما باید توجه داشت، وجود رقابت برای کل صنعت خودرو ضروری است و دید انحصاری در تولید خودرو باعث عدم رشد این صنعت می شود و باید به مقوله رقابت با دید وسیع تری نگاه شود و در نهایت رقابت در تولید محصولات، باعث ارتقای رضایت مندی مشتریان می شود.
    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیران ارشد شرکت های خودروسازی داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز آغاز به کار کرده است.
    این نمایشگاه شامگاه جمعه 30 تیرماه جاری به کار خود پایان می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو