فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی کرمانشاه عنوان کرد:

ضرورت توسعه قطعه سازی و خودروسازی در کرمانشاه

رشد صنعت کشور در ۲ فصل سال گذشته بیش از ۱۰ درصد شد

عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر توسعه صنعت قطعه سازی و خودرو سازی در استان کرمانشاه گفت: در دو فصل سال گذشته رشد صنعت کشور بیش از ۱۰ درصد شد.

ضرورت توسعه قطعه سازی و خودروسازی در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  شاتا، مهندس محمدرضا نعمت زاده پس از افتتاح طرح توسعه شرکت قطعات خودرو مارپیچ باختر در شهرک صنعتی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی بستر لازم را برای سرمایه گذاری فراهم می کنند، اظهار کرد: هدف اصلی ما سرمایه گذاری بخش خصوصی و صنعتگران در شهرک های صنعتی است که برای رسیدن به این هدف باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و برای بیش از 750 شهرک صنعتی در کشور بسترسازی مناسب صورت گیرد.

    وی با اشاره به قدیمی بودن شهرک صنعتی کرمانشاه که مورد بازدید قرار گرفت، گفت: این شهرک زیر پوشش سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیست و توسط صنعتگران به صورت خودگردان و هیأت امنایی اداره می شود.

    مهندس نعمت زاده واحدهای مورد بازدید و افتتاح امروز را بیشتر در حوزه تولید قطعات خودرو دانست و افزود: شرکت قطعات خودرو مارپیچ باختر از یک تراشکاری ساده شروع کرد و امروز جعبه فرمان خودرو را تولید می کند . همچنین یک واحد را در بخش خودرو سازی داریم که فاز اولش افتتاح می شود و فاز بعدی آن نیز تمامی مراحل ساخت خودرو را دربرمی گیرد که قطعه سازی می تواند به این واحد کمک شایانی کند.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر توسعه صنعت قطعه ساز ی و خودرو سازی در استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه های ما از شروع دولت بررسی مشکلات واحدهای متوقف بود که تعداد زیادی فعال شدند و دو فصل سال گذشته رشد صنعت بیش از 10 درصد شد که در سه ماهه اول امسال هم رشد خوبی را پیش بینی می کنیم. همچنین در قالب طرح رونق تولید برای واحدهای کوچک و متوسط  کارهای قابل توجهی انجام گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو