فونیکسریمکسبهتام

ایکس۲۲ خودرویی الهام گرفته شده از علم هیدرودینامیک

عصر خودرو: از ورود خودرو به ایران حدود یک قرن می گذرد. شاید آن زمان مظفرالدین شاه خود فکر نمی‌کرد که این جاه طلبی‌اش آغاز‌گر شکل جدیدی از نوعی تقاضا در ایران باشد.

ایکس۲۲ خودرویی الهام گرفته شده از علم هیدرودینامیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰
  • ایکس22 خودرویی الهام گرفته شده از علم هیدرودینامیک
  • ایکس22 خودرویی الهام گرفته شده از علم هیدرودینامیک
  • ایکس22 خودرویی الهام گرفته شده از علم هیدرودینامیک

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در نیم قرن اخیر این شکل تقاضا با سرعت بیشتری رشد کرده و سعی در جبران فاصله خود با بازارهای جهانی را دارد. تقریبا خودرو به عنوان جزء لاینفک زندگی خانواده های ایرانی روز‌به¬روز جایگاه خاص‌تری پیدا می‌کند. با گذشت زمان مصرف کنندگان توجه بیشتری به کیفیت سفرهای درون شهری و برون شهری خود می‌کنند. زیبایی، کیفیت و امنیت خودروها از جمله شاخصه های مهم انتخاب خودروها توسط مشتریان است. در این بین شرکت ها در تلاش برای جذب بیشتر مشتریان و معرفی محصولات خود هستند. زیبایی ظاهری خودرو شاید بعنوان اولین شاخص جذب مشتری است که شرکت های عرضه کننده سعی در نمایش هر چه بیشتر این موضوع به مشتریان دارند.

ام وی ام ایکس 22 یکی از جدید ترین محصولات مدیران خودرو چند ماهی است به بازار ایران عرضه شده است. خودرویی که هر چه از زمان تحویل آن به مشتریان بیشتر می‌گذرد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این موضوع به دلیل چالشی است که اکثر خودروهای چینی بازار این روزها با آن روبرو هستند. ایکس22 از جمله خودروهایی است که علاوه بر قابلیت های فنی اثبات شده از زیبایی و طراحی بروز و جذابی برخوردار است. خودرویی که با قرار گیری در سگمنت نیمه شاسی بلندها با اقبال بیشتری روبرو بوده و طراحی بروز و مدرن آن جامعه مشتریان جوان را بیشتر معطوف خود ساخته است.
گروه طراحان این خودرو طراحی داخلی و بیرونی آن را منطبق با نیازها و علاقه مندی های طیف وسیع مصرف کنندگان این خودرو طراحی و تولید نموده و سعی کرده اند مفهوم جدید «زندگی در جریان» برگرفته از عناصر پویا و مد روز را با سازه های نوآورانه و مجهز به تکنولوژی پیشرفته ترکیب کرده، و ظاهری پویا و نوآورانه را به این خودرو اعطا کنند. X22 سعی کرده است با ارائه یک طراحی بروز و بهره گیری از مواد با کیفیت نوید بخش اطمینان، ایمنی و انتقال دهنده لذت رانندگی باشد. در طراحی بدنه سعی شده است با الهام گرفتن از سطوح هیدرودینامیکی آب، ظاهری پویا و جوان پسند و حس قدرت را برای X22 به ارمغان آورده که منجر به جلب توجه مشتریان شود. طراحی پویا و جوان پسند بدنه با استفاده از جنس کرومی یکپارچه در جلوپنجره و چراغ های کوچک جلو، دستگیره درب ها و صندوق عقب بمنظور جذابیت بیشتر، ایجاد ظرافت و بهبود کیفیت ظاهری لوکس بر روی خودرو صورت گرفته است. در نمای روبرو سعی شده است طراحی قدرتمند، شیک، اسپرت و آشنا ارائه شود تا این خودرو براحتی در شلوغی شهر قابل شناسایی باشد، و همچنین طراحی X-MAN گونه جلو پنجره و قاب کرومی آن، ظاهری شیک و اسپرت را به خودرو بخشیده است. قسمت جلو پنجره این خودرو با الهام گرفتن از الماس که نماد زیبایی، ظرافت و استحکام است طراحی شده است. دو خط موجود بر روی بدنه پویا و دقیق طراحی شده اند. قسمت جلویی خطوط بالاتر از قسمت اِنتهایی آنها قرار گرفته که حس عمق را ایجاد میکند. در هنگام حرکت خودرو همانند یک پرنده ی تیز پرواز در حال فرود بنظر میرسد که به درستی حس زیبایی، پویایی و قدرت را تداعی میکند. رینگ آلومینیومی 16 اینچی منحصربه فرد در این رنج، ظاهری به مراتب زیباتر، پویاتر و جذابتر را برای خودرو به ارمغان می آورد. لاستیک های پهن ایستایی این خودرو را تقویت می‌کند. در ایکس22 بعنوان یک خودرو اقتصادی سعی شده است طیف بیشری از آپشن ها و امکانات رفاهی یک خودرو اقتصادی تعبیه شود. محصولی که نهایتا برای استفاده طیف جوانان و کسانی که تشنه زیبایی، هیجان و سرعت هستند در نظر گرفته شده است. طراحی جذاب و بروز این خودرو در کنار استفاده از بالاترین کیفیت قطعات و همچنین بهره گیری از دانش بزرگترین و موفق ترین شرکت های قطعه سازی جهان این خودرو را در زمره موفق ترین محصولات بازار خودرویی ایران تا 5 سال آینده قرار داده است. از نظر ظاهری و حتی در بیشتر موارد فنی ایکس22 برتری کامل نسبت به رقبای خود دارد. در حال حاضر این خودرو با شرایط فروش نقدی و اقساطی در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند پیش از خرید رانندگی با این خودرو را تست کنند.

برای اطلاع از شرایط فروش محصولان ام وی اماینجا کلیک کنید.
عکس: مهشید کردار

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو