فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین اصفهان

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته دولت نخستین و بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین کشور در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علیرضا صلواتی  با اشاره به راه‌اندازی اولین و بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین استان اصفهان اظهار داشت: این مرکز برای نخستین بار در شهر اصفهان و همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی با اشاره به اینکه این اولین مرکز معاینه فنی خودرهای سنگین شهری کشور کامیون‌ها و اتوبوس‌های شهری را تحت پوشش قرار می‌دهد، ابراز داشت: این مرکز به محل پارک خوردوها، محل استراحت رانندگان، محل تعمیرات خرابی خودروها نیز مجهز است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاه به اینکه بخش عمده‌ای از آلایندگی هوا در اصفهان متعلق بعه اتوبوس‌های شهری و کامیون‌های سنگین است، تصریح کرد: از این رو با توجه به اینکه ورودی‌های شهر اصفهان محل تردد خودروهای سنگین است، سعی داریم این خودروها را در ورودی‌های شهر معاینه فنی کنیم که در هنگام ورود به شهر آسیب کمتری را به محیط زیست وارد کنند.

    وی محل بهره‌برداری از نخستین با اشاره به اینکه با راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین دغدغه شهروندان در خصوص دودزا بودن این خودروها برطرف می‌شود، افزود: این پروژه در بلوار فرزانگان اصفهان و با اعتبار 30 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط