فونیکسریمکسبهتام

«مدیریت سرعت» به معنای رانندگی آرام نیست

ارائه «آموزش ترافیکی» به دانش آموزان متفاوت از طرح پلیس

عصر خودرو- مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران از ارائه «آموزش ترافیکی» به دانش آموزان ابتدایی خبر داد و گفت: این طرح برای رفتن ایمن به مدرسه و متفاوت از طرح همیار پلیس است.

ارائه «آموزش ترافیکی» به دانش آموزان متفاوت از طرح پلیس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مرتضی حاجی در نشست خبری با تشریح وظایف جهانگردی و اتومبیلرانی ایران به عنوان چشم و گوش خدمت دهندگان در حوزه حمل و نقل و رانندگی اظهار کرد: کانون تلاش می‌کند تا آمار تصادف کاهش یابد، ما باید هم زبان مردم باشیم و هم کار کارشناسی برای محورهای خطرناک انجام دهیم، همچنین در زمینه ارائه گواهینامه و سلامت رانندگان کار کارشناسی انجام دهیم که در قالب طرح‌های آموزشی ارائه می‌شود.

    مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران به اهمیت فرهنگ ترافیک در دوران کودکی تاکید کرد و گفت: در این زمینه با همکاری آموزش و پرورش «آموزش ترافیکی» به دانش آموزان برای رفتن ایمن به مدرسه را خواهیم داشت و این طرح با همیار پلیس متفاوت است.

    حاجی به طرح «مدیریت سرعت» توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران اشاره و تصریح کرد: «مدیریت سرعت» به معنای رانندگی آرام نیست بلکه به معنای رانندگی درست است.

    مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران  همچنین از طرح منطقه نمونه ترافیکی توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران  خبر داد.

    حاجی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره چگونگی فعالیت نمایندگی‌های ایران در دنیا اظهار داشت: این نمایندگی‌ها کارهای تبلیغاتی با تقبل هزینه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و معاون گردشگری انجام شود که براساس زبان محلی آن کشور تکثیر و همچنین در تلویزیون‌های آن کشورها پخش می‌شود ولی حقوقی به این نمایندگی‌ها داده نمی‌شود.

    مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران با اشاره به انتخاب نمایندگی‌های جدید ایران در برخی کشورها عنوان کرد: برخی از این نمایندگی‌ها به دلیل اینکه انتظارات لازم را برآورده نکردند تغییر خواهند کرد.

    حاجی با اشاره به اینکه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران دولتی نیست و باید روزی برسد اعضای آن را مردم انتخاب کنند، توضیح داد: هم اکنون سازمان میراث فرهنگی به نمایندگی مردم اعضای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی را انتخاب می‌کند.

    همچنین عباد رضا اسلامی - مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران نیز با اشاره به چگونگی انتخاب کشورها برای تعیین نمایندگی‌های بین المللی کانون توضیح داد: این کشورها براساس ورودی گردشگر اولویت دار می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو