فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

۸۵ دستگاه دوربین در سیستان و بلوچستان رفت و آمد خودروها را کنترل می کنند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۸۵ دستگاه دوربین هم اینک بر روی جاده های این استان نصب هستند که رفت و آمد خودرو ها را کنترل می کنند.

۸۵ دستگاه دوربین در سیستان و بلوچستان رفت و آمد خودروها را کنترل می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، علی خانقایی  اظهار داشت: همچنین 50 دستگاه دوربین کنترل سرعت تا پایان امسال بروی جاده های سیستان و بلوچستان نصب خواهند شد.وی با بیان اینکه این دوربین ها سرعت متوسط و لحظه ای خودروها را ثبت می کنند افزود: با توجه به نصب دوربین های کنترل سرعت در راههای سیستان و بلوچستان میزان تصادفات در این مسیرها روند کاهشی را نشان می دهد.

    وی تصریح کرد: به طور متوسط در هر 20 کیلومتر از راههای اصلی سیستان و بلوچستان یک دوربین کنترل سرعت نصب شده است.
    وی ادامه داد: نصب دوربین های کنترل سرعت در راههای ارتباطی استان با هدف ارتقای ایمنی جاده ها و حفظ جان مسافران انجام شده است.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان همچنین از راه اندازی پنج پاسگاه جدید پلیس راه در استان خبر داد و گفت: پاسگاه های پلیس راه استان از 11 پاسگاه سال 92 با اعتبار 235 میلیارد ریال به 15 پاسگاه ارتقا یافته است.
    خانقایی اظهار داشت: هم اینک پنج پاسگاه جدید در مسیرهای مختلف استان شامل زاهدان - نهبندان، زاهدان - بم و سراوان - مهرستان در دست ساخت است.
      سیستان و بلوچستان با وجود داشتن فقیرترین راههای زمینی از لحاظ استاندارد بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز در سطح کشور را از آن خود کرده است.
    سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط