فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان:

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در زنجان ضروری است

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی زنجان بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در زنجان تاکید کرد و گفت: طی سه ماهه سالجاری ۲۰ دستگاه اتوبوس توسط بخش خصوصی بازسازی شده است.

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در زنجان ضروری است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، ناصر سلطان محمدی  به تعداد ناوگان‌ها ی حمل و نقل عمومی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: 256 دستگاه اتوبوس در 25  مسیر استان فعال و سرویس‌دهی می‌کنند و در شهر زنجان بیش از  160 دستگاه فعالیت می کند. 

    وی با اشاره به اینکه نوسازی حمل و نقل عمومی در زنجان  ضروری است،اظهار کرد: طی  سال گذشته از بودجه شهرداری چهار دستگاه شهرداری خریداری  شد ولی هنوز تحویل نگرفتیم و بزودی تحویل می گیریم و طی سه ماهه سالجاری  20 دستگاه توسط اتوبوس بخش خصوصی و  7  دستگاه اتوبوس ملکی را بازسازی کردیم. 

    مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی زنجان  میانگین عمر اتوبوس های زنجان 9 سال و 4 ماه  است و هر اتوبوس 15 سال هم عمر دارد و بعد از 10 سال باید هر شش ماه یک بار معاینه فنی شود. 

    سلطان محمدی تاکید کرد:  همه دستگاه های اتوبوس طبق قوانین، بیمه هستند و رانندگان نیز به صورت انفرادی بیمه تحت پوشش بیمه قرار دارند.

    وی با اشاره به استفاده شهروندان زنجانی از کارت اتوبوس  شهروندی و نهادینه شدن این فرهنگ  افزود: 12دفتر پیشخوان خدمات دولت کارت‌های الکترونیکی اتوبوس را به همشهریان ارائه می‌کنند.

    مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان به مزایای کارت اتوبوس الکترونیکی اشاره کرد و گفت: این امر باعث رعایت نکات بهداشتی می شود و همچنین باعث توسعه و تسریع در حرکت ناوگان شهری در حمل و نقل می شود.

    سلطان محمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه کرایه نقدی سه هزار و 700 ریال است و کارت بلیط  شهروندی600 هزار ریال است و این امر باعث می شود که مسافرین همه کارت بلیط تهیه کنند و با این کار خود با رانندگان همکاری کنند.

    وی افزود: خوشبختانه از زمانی که طرح استفاده از کارت بلیط در استان اجرا شد رضایت متقابل بین مردم و رانندگان بیشتر شده و در این راستا مردم استان تمایل بیشتری برای استفاده از بلیط الکترونیکی شهری (کارت بلیط اتوبوس ) دارند و در پی استقرار کارت بلیط اتوبوس بیش از 95 درصد مردم استان زنجان از آن استقبال کردند ولی باید فرهنگ استفاده از این کارت در استان تبیین شود. 

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو