فونیکسریمکسبهتام

جعفر پور مطرح کرد؛

جریمه ۹۰ هزار تومانی در انتظار تاکسی پیکان ها

لزوم برخورد پلیس با متخلفان

عصر خودرو- مدیر کل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت:تاکسی پیکان های فرسوده ای که از ابتدای مهرماه در شهر تردد کنند، علاوه بر نمره منفی، ۹۰ هزار تومان جریمه می شوند.

جریمه ۹۰ هزار تومانی در انتظار تاکسی پیکان ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، امیر جعفر پور، مدیر کل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: 55 هزار تاکسی فرسوده از ابتدای سال 95 تا پایان شهریور ماه نوسازی شده است و 6 هزار تاکسی فرسوده بدون جایگزین در این مدت اسقاط شدند.

    وی افزود: تاکسی پیکان ها تا پایان شهریور ماه مجوز فعالیت داشتند و با توجه به اینکه پروانه فعالیت این رانندگان تمدید نشده است با پایان یافتن شهریور حق فعالیت ندارند.

    مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: تاکسی پیکان‌ها از ابتدای مهرماه حق تردد در شهر‌ها را ندارند.

    جعفرپور با بیان اینکه پلیس باید از تردد تاکسی پیکان‌ها در شهر که پروانه فعالیت ندارند، جلوگیری کند تاکید کرد: جریمه تردد تاکسی پیکان‌ها 900 هزار ریال است و برای راننده تاکسی پیکان یک نمره منفی در نظر گرفته می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط