فونیکسریمکسبهتام

ثبت‌نام‌ناوگان‌«دیزلی‌بار‌و‌‌مسافر» در‌سامانه پایش از مرز۴۰۰ هزارگذشت

عصر خودرو- مدیر کل دفتر حمل ونقل عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت:۴۰۰ هزار ثبت نام ناوگان دیزلی بار و مسافر شهری و حومه تا پایان شهریور ماه در سامانه پایش و پیمایش انجام شده است.

ثبت‌نام‌ناوگان‌«دیزلی‌بار‌و‌‌مسافر» در‌سامانه پایش از مرز۴۰۰ هزارگذشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، امیرجعفر پور مدیر کل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور  اظهار کرد: تا پایان شهریور ماه 400 هزار ثبت نام ناوگان دیزلی بار و مسافر شهری و حومه در سامانه پایش و پیمایش انجام شده است.
    وی افزود: این اقدام به منظور کاهش مصرف سوخت و اختصاص سوخت براساس پیمایش و فعالیت وارد فاز عملیاتی شد.

    مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: آن دسته از ناوگان دیزلی بار و مسافری که در این سامانه ثبت نام نکرده باشند سهمیه سوخت شان کاهش می‌یابد.

    جعفرپور بیان کرد: کسانی که ثبت نام کردند باید در مدت دو هفته‌ نسبت به اخذ پروانه فعالیت خود اقدام کنند.

    مدیر کل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه عنوان کرد: در صورتی که در سامانه ثبت نام نکرده باشند ناوگان بار و مسافر با ظرفیت 9 نفر در ماه 100 لیتر، وانت بار 100 لیتر، ون 167 لیتر، کشنده ده تُن 200 لیتر، مینی بوس 250 لیتر و اتوبوس 500 لیتر سوخت دریافت می‌کنند، اما در صورتی که در سامانه ثبت نام کرده باشند به ترتیب 750 لیتر برای ناوگان دیزلی مسافر با ظرفیت 9 نفر، 850 لیتر وانت بار، هزار لیتر ون، هزار و 450 لیتر ده تُنی، هزار و 250 لیتر برای مینی بوس و 3 هزار و 750 لیتر برای اتوبوس‌ها در ماه اختصاص می‌یابد.

    وی گفت: با اختصاص سوخت براساس پیمایش از بهمن ماه سال گذشته تا پایان شهریور ماه سال جاری 3 هزار میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل صرفه جویی  و کمک به اقتصاد کشور شده است.

    مدیر کل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان با اشاره به ثبت نام 400 هزار ناوگان دیزلی بار و مسافر شهری و حومه‌ای عنوان کرد: 120 هزار پروانه کسب صادر شده است و در روز‌های آینده مجوز فعالیت سایر ثبت نامی‌ها صادر می‌شود،پیش بینی می‌شود که تا پایان سال جاری تعداد پروانه کسب ناوگان دیزلی بار و مسافر به 500 هزار مورد خواهد رسید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط