فونیکسریمکسبهتام

معاون سازمان راهداری:

افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافری

ارتقای ایمنی و خدمات الزامی شد

عصر خودرو- قربانی گفت: همزمان با افزایش قیمت بنزین ظرفیت ناوگان حمل ونقل جاده‌ای برای تسهیل جابجایی مسافران افزایش یافت.

افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مهران قربانی معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه هم‌زمان با افزایش قیمت بنزین میزان استقبال مسافران از حمل و نقل جاده‌‌ای افزایش یافته است، گفت: خوشبختانه مشکل کمبود صندلی و ناوگان با توجه به استقبال زیاد مسافران از این بخش برطرف شده و هم‌اکنون متناسب با تعداد و ظرفیت مسافران ناوگان و صندلی در این بخش تأمین شده است.
    معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه طبق دستور رئیس سازمان راهداری، هم زمان با افزایش ظرفیت در این بخش، ایمنی و خدمات‌دهی مطلوب به مسافران در دستور کار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته است.

    قربانی با اشاره به اینکه اصلاح ضوابط و قوانین حمل ونقل مسافر در دستور کار قرار دارد، افزود: کلیه شرکت‌های حمل ونقل مسافر موظف هستند، دستورالعمل‌ها و خدمات خود را به مسافران به بهترین نحو ممکن ارتقا دهند.

    او بیان کرد: امیدواریم شرکت‌ها با اجرای این دستورالعمل‌ها بتوانند رضایتمندی مسافران را افزایش دهند و شاهد افزایش ایمنی در این بخش باشیم.

    معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد: با ابلاغ دستورالعمل‌های جدید هرگونه افزایش ظرفیت شرکت‌های مسافری باید با ضمانت سرمایه‌گذاری و الزامات ایمنی باشد و شرکت‌ها باید ایمنی سفرها را در دستور کار خود قرار دهند، همچنین  موظف هستند اتاق ویژه کنترل و مانیتورینگ ناوگان را جهت پایش لحظه به لحظه رانندگان راه‌اندازی کنند.

    قربانی تأکید کرد: امیدواریم با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش سفرهای مسافران بتوانیم خدمات مطلوب‌تر همراه با افزایش امنیت را برای تمامی مسافران تأمین کنیم.

    او بیان کرد: تمامی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری برون شهری که به تازگی تأسیس شده‌اند باید این قوانین و دستورالعمل‌ها را در دستور کار خود قرار دهند و در صورت تخطی از این قوانین، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با آنها برخورد جدی خواهد کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط