فونیکسریمکسبهتام

امانی در صحن علنی شورای شهر تهران:

مدیران مدارس بابت سرویس از رانندگان هزینه نگیرند

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران گفت: ۲۳ درصد هزینه سرویس مدارس توسط مدیران مدرسه از رانندگان اخذ می‌شود و مشخص نیست این هزینه برای ارائه چه خدمتی دریافت می‌شود.

مدیران مدارس بابت سرویس از رانندگان هزینه نگیرند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در شانزدهمین جلسه شورای پنجم شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین رکن آموزشی از 4 سالگی کودکان را برای آموزش‌های مختلف در اختیار دارد.
    عضو شورای شهر ادامه داد: درصدی از دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی قرار دارند. وقتی مسئولی از آموزش و پرورش برای ارائه گزارش نزد ما می‌آید، بهتر است بگوید این کودکان از چه سنی تحت تاثیر خانواده نیستند و تاثیرپذیری آن‌ها از جامعه از چه زمانی است.

    وی افزود: آموزش و پرورش یک رکن اصلی آسیب‌های اجتماعی است. این سیستم می‌تواند نهضت آموزش عمومی شهروند مسئول را راه‌اندازی کند.
    سرویس‌های مدرسه ایمن نیستند

    امانی با اشاره به ایمنی ضعیف سرویس مدارس ابراز داشت: در رابطه با ایمنی سرویس مدارس هنوز تدبیری اندیشیده نشده است، لذا باید نسبت به آن حساسیت جدی داشت.

    وی اضافه کرد: والدین در شهر تهران از سرویس‌های نیمه استاندارد موجود برای جا به جایی فرزندانشان استفاده می‌کنند و مسئولیت این ایمنی ضعیف با خودشان است و حتما باید این موضوع مورد بازبینی قرار گیرد.

    عضو شورای شهر تهران در پایان با اعتراض به آموزش و پرورش ابراز کرد: 23 درصد هزینه سرویس مدارس توسط مدیران مدارس از رانندگان اخذ می‌شود و مشخص نیست این هزینه برای ارائه چه خدمتی دریافت می‌شود. بنابراین  آموزش و پرورش نباید این 23 درصد هزینه را از رانندگان دریافت کند تا آن‌ها بتوانند خودروهای ایمن‌تری تهیه و دانش آموزان را با ایمنی بالاتری جابجا کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط