فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛

وجود ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)

محور هراز یک ماه مسدود می‌شود

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از وجود ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) خبر داد و گفت: محور هراز یک ماه مسدود می‌شود.

وجود ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سیاوش محبی دقایقی پیش استان تهران در خصوص انسداد محور هراز اظهار داشت: محور هراز از فردا به مدت یک ماه از ساعت 7 صبح لغایت 18 به دلیل عملیات راهداری مسدود خواهد بود.

    وی عنوان کرد: این انسداد از امروز اجرا شده و در روزهای پنجشنبه و جمعه در این محور اعمال نخواهد شد و مسافران می‌توانند از محورهای فیروزکوه و چالوس به‌عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای چهارشنبه نیز از ساعت 7 آغاز می‌شود و ساعت 12 ظهر آزاد خواهد شد و محور هراز در این ساعت روی خودروهای عبوری بازگشایی خواهد شد.

    محبی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) نیمه سنگین و تردد خودروها با حجم بالا در جریان است.

    وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اظهار کرد: با توجه سرد شدن محورها و احتمال بارش نزولات آسمانی مسافران قبل از سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف‌پاک‌کن خودرو اطمینان حاصل کنند.

    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تأکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، بیان کرد: رانندگان با ورود به محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و با پر کردن مخزن سوخت مطمئن و سپس اقدام به آغاز سفر کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط