فونیکسریمکسبهتام

۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس برای تردد زائران حرم حسینی(ع) فراهم شد

عصر خودرو- دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی گفت: یک هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس از این استان برای تردد زائران حرم حسینی(ع) در آیین پیاده روی اربعین از نقطه صفر مرزی مهران فراهم شد.

۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس برای تردد زائران حرم حسینی(ع) فراهم شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مجید عسگری روز سه شنبه افزود: این اتوبوس ها برای ارائه خدمت رسانی هر چه بیشتر به زائران حرم حسینی(ع) از دستگاه های مختلف دولتی استان مرکزی فراهم شده است.
    وی با بیان اینکه این اتوبوس ها وظیفه جابجایی زائران حرم حسینی(ع) را به نقاط مختلف کشور دارند، بیان کرد: با توجه به اینکه زائران حرم حسینی(ع) در مسیر بازگشت از خاک عراق به کشور مشکل جابجایی دارند، این تعداد اتوبوس تا لحظه های آخر آیین پیاده روی به انتقال زائران از مرز مهران به استان مرکزی اقدام می کنند.
    دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی بیان کرد: نشست های متعددی با کمیته های 9 گانه انتظامی، مستند سازی، اعزام، فرهنگی و آموزشی، امداد و نجات، بهداشت و درمان، حمل و نقل و سوخت، اسکان و تغذیه و مشارکت های مردمی این ستاد بری خدمت رسانی به زائران حرم حسینی(ع) در آیین پیاده روی اربعین انجام شده است.
    وی ادامه داد: اعزام بیش از 20 کامیون و کامیونت، لودر، بولدزر، تانکر آب، ماشین آتش نشانی به مرز مهران در راستای برپایی موکب در این شهر و مسیر نجف به کربلا از دیگر اقدامات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان مرکزی است.
    عسگری افزود: ستاد اربعین استان مرکزی خدمات رسانی به زائران را در دو موکب در صحن حضرت زهرا (س) در مرقد مطهر امام علی(ع)، یک موکب در شهر کاظمین و در مجاورت آرامگاه ملکوتی امامین جوادین (ع) و سه موکب در مسیر شهر نجف اشرف به کربلای معلی پیش بینی کرده است.
    وی ادامه داد: موکب هایی در روستای خیرآباد و میدان بسیج اراک، مرز مهران، شهر محلات و شهرهای غرق آباد و نوبران ساوه نیز برای خدمات رسانی به زائران حرم حسینی(ع) در نقاط مختلف استان مرکزی پیش بینی شده است.
    دبیر ستاد اربعین استان مرکزی افزود: ساخت پارکینگ با ظرفیت یکصد و 10 هزار خودرو، تامین روشنایی معابر مهران، چهار دستگاه خودروی حمل زباله، 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی آتش نشانی به شهر مهران از دیگر اقدامات این ستاد در راستای خدمات رسانی به زائران حرم حسینی (ع) در آیین پیاده روی اربعین است.
    وی یادآوری کرد: خدمات رسانی ستاد اربعین استان مرکزی به طور ویژه به زائران حرم حسینی(ع) از 10 روز قبل از اربعین آغاز شد و این خدمات تا سه روز بعد از این اربعین نیز ادامه دارد.
    عسگری افزود: هر یک از شهروندان که تصمیم به شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) را دارند باید با در دست داشتن روادید به مرزها مراجعه کنند.
    از نیمه دوم مهرماه تا کنون بیش از 19 هزار روادید برای زائران استان مرکزی برای حضور در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) صادر شده است.
    سال گذشته بیش از 20 هزار نفر از استان مرکزی در آیین پیاده روی اربعین شرکت کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو