فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه وشهرسازی خبرداد:

آخرین وضعیت از آزاد راه همت_کرج

کاهش بار ترافیکی کرج با افتتاح آزاد راه

عصر خودرو- معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با بهره برداری از آزاد راه همت به کرج شاهد کاهش زمان سفر در محور چالوس هستیم.

آخرین وضعیت از آزاد راه همت_کرج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خیراله خادمی با بیان اینکه آزادراه همت-کرج به عنوان یکی از راه‌های منتهی به پایتخت بسیار مهم است گفت: این آزادراه تکمیل کننده کریدور بین المللی شرق به غرب کشور است که با بهره برداری کامل از آن علاوه بر کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی  شاهد کاهش بار ترافیکی درون شهری کرج  هستیم.
    وی در ادامه افزود: اتصال محور جدید به محور چالوس و کلاک و تسهیل دسترسی اهالی شمال کرج به استان‌های شمالی و تهران از طریق این آزاد راه امکان پذیر است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسیر این پروژه تصریح کرد: این پروژه به طول حدود 15 کیلومتر از انتهای منطقه 22 شهرداری تهران آغاز و با عبور از منطقه گرمدره و کلاک کرج در محدوده منطقه حصار به جاده چالوس متصل می‌شود.

    خادمی با بیان اینکه این پروژه در قالب 3 قطعه در حال ساخت است افزود:  قطعه اول به طول 5 کیلومتر هم اکنون زیر عبور قرار دارد و قطعه 2 به طول حدود 5 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 92 درصدی در حال اجرا است.

    وی یادآورشد: قطعه 3 این پروژه نیز به طول 5/4 کیلومتر با پیشرفت حدود 58 درصدی در دست احداث و هم اکنون  این پروژه پیشرفت 77 درصدی داشته است.

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه  با بیان  اینکه اولویت  اصلی در آزاد راه ها تکمیل کریدور‌های بین المللی در کشور است افزود: تکمیل آزاد راه همت به کرج در راستای کریدورهای بین المللی است .

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط