فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو ۹۶ (۲)

فردا ؛ اغاز بکار نمایشگاه قطعات خودرو تهران

عصر خودرو- فردا صدها شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه قطعات خودرو تهران گردهم می آیند.

فردا ؛ اغاز بکار نمایشگاه قطعات خودرو تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صدا و سیما  ، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو خاورمیانه محسوب می شود، فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای انجمن ها و مدیران شرکت های مختلف خودروسازی؛در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

    بنابر گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو؛ در این نمایشگاه شرکت ها، شرکت ها و نمایندگان 23 کشور مناطق مختلف جهان؛ نوین ترین تولیدات و خدمات خود را در دید علاقه مندان قرار می دهند.
    ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، آلمان، هلند، ایتالیا، دانمارک، بلژیک، لهستان، امارات متحده عربی، اتریش، استرالیا، اسپانیا، ژاپن، سوئد، فرانسه، انگلیس، آرژانتین، رومانی، برزیل و اندونزی در نمایشگاه قطعات خودرو تهران حضور دارند.
    در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران بیش از 1080 شرکت داخلی و خارجی؛ نوین ترین تجهیزات، صنایع و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه های خودرو را به نمایش می گذارند که 570 شرکت داخلی و 510 شرکت نیز خارجی هستند.
    این نمایشگاه در 35 هزار متر مربع ( فضای مفید) و در 18 سالن نمایشگاهی و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود که در مقایسه با پارسال 10 درصد رشد نشان می دهد.
    اهمیت بازار خودرو ایران موجب شده است بسیاری از کشورهای مختلف جهان با پیشی گرفتن از یکدیگر به سمت بازار کشورمان سوق پیدا کنند تا جایگاهی در سرمایه گذاری بخش های مختلف این حوزه داشته باشند.
    همچنین اهمیت دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران موجب شده است برخی کشورها از جمله ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند و آلمان در این نمایشگاه بصورت گروهی(پاویون) حضور یابند.
    در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران؛ انواع قطعات و مجموعه های خودرو ،انواع قطعات فنی و موتوری خودرو، انواع قطعات بدنه خودرو، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو ، بازرگانی و خدمات پس از فروش ، نشریات تخصصی صنعت خودرو ، لوازم تزئیناتی خودرو ، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت که در این میان عرضه تجهیزات و ماشین آلات ساخت داخل که با تکنولوژی روز تولید شده، از اهمیتی ویژه برخوردار است.
    فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی، معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندی های کارخانه ها و شرکت های داخلی ، بسترسازی برای توسعه مبادلات و همکاری های صنعتی شرکت های ایرانی و خارجی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و انتقال دانش، تکنولوژی و تجارب موفق جهانی به کشور، و کارآفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    برگزاری 12 همایش و کارگاه علمی آموزشی با حضور مهندسان، متخصصان و استادان دانشگاه ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت صنعتی، تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران است.
    دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران از فردا تا 25 آبان هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو