فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری استان همدان:

۳۵ راهدارخانه زمستانی در استان همدان فعال می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۳۵ راهدارخانه زمستانی در این استان خبر داد.

۳۵ راهدارخانه زمستانی در استان همدان فعال می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد رودباری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام زمستان و لزوم اجرای طرح راهداری زمستانی، این اداره کل نسبت به آماده سازی راهدارخانه ها به منظور خدمت به مسافران و استفاده‌کنندگان از راه اقدام کرده است.

    وی افزود: این اقدامات شامل استقرار اکیپ‌های برفروب و نمک پاش در 35 پایگاه بین راهی با 539 نفر پرسنل و کادری مجرب با بهره گیری از انواع ماشین آلات برفروب و دیگر تجهیزات است.

    وی از فعالیت 17 باب راهدارخانه ثابت، 8 باب راهدارخانه مرکز اداره و 10 باب راهدارخانه به شکل قرارداد اجاره خبر داد و گفت: در حوزه ماشین آلات تعداد 289 دستگاه خودروی راهداری در راهدارخانه های استان آماده استقرار است.

    رودباری گفت: از این تعداد 205 دستگاه ماشین آلات برفروبی سنگین و نیمه سنگین، 60 دستگاه خودروی پشتیبانی و 24 دستگاه گریدر و تراکتور اجاره ای برای کمک به طرح برفروبی است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: باید با بهره‌گیری از توان پرسنل راهداری و پشتیبانی و هماهنگی ‌های انجام شده و حفظ تعامل با دیگر عوامل از جمله فرماندهی پلیس راه استان، هلال احمر، اورژانس و نیز مدیریت بحران زمستانی کاملاً ایمن را فراهم کنیم.

    شناسایی 70 نقطه پرتصادف در استان همدان

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز از شناسایی 70 نقطه پرتصادف در استان خبر داد.

    حمید پرورشی خرم اظهار داشت: نقاط پرتصادف بر اساس مطالعات آماری انجام شده و پس از بازدید میدانی کمیسیونی متشکل از افراد صاحب نظر و مسئول و با توجه به  شاخص های محول شده توسط سازمان شناسایی می شوند.

    وی افزود: در مجموع در استان همدان 106 نقطه دارای تصادف شناسایی شده که در این میان 70 نقطه، پرتصادف و 36 نقطه هم دارای تصادف هستند.

    پرورشی خرم به فعالیت های انجام شده این اداره کل در خصوص آشکار سازی نقاط حادثه خیز اشاره و عنوان کرد: تأمین حداقل الزامات ایمنی و آشکارسازی شامل تابلو های ایمنی، خط کشی، آشکارسازی مسیر از طریق نصب تابلوهای فسفری، چراغ چشمک زن و شیارهای طولی و عرضی از جمله اقدامات اجرایی این اداره کل برای آشکارسازی و ایمن‌سازی این نقاط بوده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو