فونیکسریمکسبهتام

پژو ۲۰۶ همچنان محبوب

عصر خودرو- شاید در نگاه اول با خواندن تیتر مطلب کمی در فکر فرو بروید و آن را عجیب تلقی کنید. اما اگر کمی بیشتر تامل کرده و با ما همراه باشید، بهتر می‌توانید این ادعا را درک کنید.

پژو ۲۰۶ همچنان محبوب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، پژو 206 خودروی هاچ‌بکی است که البته سال‌ها بعد از عرضه در جهان و به دنبال آن در ایران، نسخه‌ سدان یا به اصطلاح پژو 206 صندوقدار نیز وارد بازار شد. این هاچ‌بک جمع‌وجور و دوست‌داشتنی یکی از پرطرفدارترین خودروهای این کلاس است که سال‌های در اروپا و دیگر بازارهای دنیا، خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.

    پژو 206 که توسط کمپانی پژو تولید می‌شود، خودروی هاچ‌بک با کیفیتی است که در ایران نیز مشتریان زیادی دارد. این خودرو که همچنان در 2 تیپ پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 به فروش‌ می‌رساند در محدوده‌ی قیمتی خود فروش خوبی دارد.

    یکی دیگر از دلایل رونق خرید و فروش پژو 206، پتانسیل‌های آن به عنوان یک خودروی جوان‌پسند، امکان اضافه کردن آپشن‌های مختلف است که کمک می‌کند از جذابیت‌های ظاهری و فنی آن لذت ببرید. قیمت 206 صفر در بازار داخلی بالای 30 میلیون تومان است که البته چند سالی است رقبایی چون تندر 90 (یا L90) را به خود می‌بیند.

    اما پژو 206 به لطف مصرف بسیار پائین، استهلاک پایین، شتاب خوب، رنگ‌بندی متنوع، شرایط رانندگی مناسب در محدوده‌ قیمتی و کلاس خود، خیلی زود توانست به انتخاب خانواده‌ها، جوانان و خانم‌ها تبدیل شود. این هاچ‌بک دوست‌داشتنی نسبت به پراید هاچ‌بک عملکرد بهتری دارد و بازار خرید و فروش 206 دست دوم همچنان رونق خوبی دارد.

    از یک رو قیمت مدل‌های کارکرده‌ی آن افت داشته و برای خیلی‌ها نسبت به خرید پراید هاچ‌بک صفر، توجیه بیشتری دارد. چرا که در نهایت در ازای پولی که خریدار با توجه به قیمت 206 پرداخت می‌کند، خودرویی تحت برند پژو سوار می‌شود که با نظارت این کمپانی در ایران تولید می‌شود.

    از سوی دیگر در مدل‌های رقیبی که با قیمت‌های بالاتر به فروش می‌رسند، هنوز خودرویی نتوانسته به محبوبیت پژو 206 دست پیدا کند. قیمت 206 دست دوم، مصرف پایین آن و مشخصات فنی آن سبب شده تا نسبت به دیگر خودروهای کارکرده، انتخاب بهتری برای جوانان و به‌ ویژه خانم‌ها باشد.

    خانم‌ها و جوانان تمایل دارند در سفرهای درون‌ شهری و مکان‌های پرترافیک خودرویی جمع‌وجور سوار شوند که رانندگی بی‌دردسری را با آن تجربه کنند. از طرف دیگر خانواده‌های کم جمعیت نیز به خوبی روی پژو 206 به عنوان یک خودروی درون و برون شهری حساب می‌کنند.

    با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد و نبود رقیب جدی در این رده‌ قیمتی به ویژه در بین خودروهای کارکرده، بازار خرید و فروش پژو 206 به خصوص 206 دست دوم رونق بسیار خوبی دارد. قیمت 206 بسته به مدل، کارکرد، مشخصات فنی و ظاهری و مهمتر از همه تیپ آن متفاوت است.

    برای اینکه بتوانید به خوبی رونق بازار خرید و فروش 206 دست دوم را بررسی کنید و اگر تمایل به خرید این خودرو داشته باشید، می‌توانید قیمت 206 را در سایت شیپور مشاهده کنید. شیپور بهترین مرجع برای پیدا کردن پژو 206 دست دوم تمیز و جذاب است که بتواند شما را راضی نگه دارد.

    اما اگر قصد خرید پژو 206 آن هم به صورت کارکرده را دارید، بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید. این نکات تقریبا برای خرید هر خودروی دست دوم و کاکرده‌ای باید مد نظر شما باشد، اما پژو 206 حساسیت‌های خودش را دارد.

    حتما وضعیت فنی خودرو به ویژه موتور و کارکرد آن، جلوبندی، ترمزها، روغن سوزی و روغن‌ریزی، دنده و گیربکس، و شرایط ظاهری مانند سالم بودن شاسی‌ها و رنگ بدنه را بررسی کنید تا بتوانید 206 دست دوم مورد نظر خود را خریداری کنید. مراجعه به افراد ماهر و مراکز تخصصی را فراموش نکنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط