فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز:

نوسازی و تجهیز ناوگان عمومی در استان البرز ضروری است

عصر خودرو- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر ضرورت نوسازی و تجهیز ناوگان عمومی در استان تاکید کرد.

نوسازی و تجهیز ناوگان عمومی در استان البرز ضروری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهدی مهرور بعدازظهر سه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارات و حوادث ناشی از بحران های طبیعی، افزود: بر این اساس برگزاری چنین جلساتی می تواند در جهت پیشبرد اهداف اهمیت بسزایی داشته باشد.

    وی ادامه داد: تشکیل ستادهای بحران با حضور شهرداران و کارگروه های زیرمجموعه به صورت ماهانه و مستمر مورد تاکید بوده و این امر در شهرستان ها نیز به ریاست فرمانداران تحقق می یابد.

    مهرور گفت: در این نشست ها شرح وظایف ادارات، سازمان ها، شهرداری ها و تمامی دستگاه های خدماتی و امدادی مشخص شده و پیگیری لازم برای رفع مشکلات و موانع و تامین نیازهای ضروری در مواقع بحران صورت می گیرد.

    وی افزود: یکی از مهمترین محورهای مطرح شده تهیه مکان های اسکان اضطراری، تهیه و تجهیز سالن های چندمنظوره مدیریت بحران و همچنین پد بالگرد بود که مسئولان مربوطه باید برای این امر تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به آلودگی هوا و مشکلات ناشی از آن اضافه کرد: 65 درصد آلودگی هوای استان البرز مربوط به خودروها است که این معضل را می توان با ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی کاهش داد.

    وی گفت: از شهرداری های استان انتظار می رود که در اسرع وقت نسبت به تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط