فونیکسریمکسبهتام

با تلاش عوامل راهداری؛

محور چشمه‌علی دامغان بازگشایی شد

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به ریزش کوه در محدوده چشمه‌علی دامغان و مسدود شدن محور ارتباطی دامغان-ساری، از بازگشایی این محور خبر داد و گفت: تردد خودروها هم اکنون عادی است.

محور چشمه‌علی دامغان بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسن خسروجردی از بازگشایی محور ارتباطی دامغان-ساری در محدوده چشمه‌علی که ساعت شش بامداد روز یک‌شنبه با ریزش کوه مسدود شده بود، خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشت و با تلاش عوامل راهداری هم‌اکنون تردد در این محور برقرار است.

    وی بابیان اینکه آثار ریزش کوه به وسیله سه دستگاه لودر، گریدر و کامیون از سطح جاده پاک‌سازی‌شده است، افزود: از رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی استان رادارند تقاضا داریم از توقف در حاشیه جاده به علت ریزش احتمالی کوه خودداری و در پارکینگ و زائرسراهای امن استراحت و سپس طی مسیر کنند.

    رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند خاطره سفر را دل‌نشین کند، ابراز داشت: رانندگان باید قبل از سفر تجهیزات ایمنی خودرو را به‌دقت مورد بررسی قرار دهند و سوخت، آب و غذا و وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند تا در مواقع بحران بتوانند تا رسیدن عوامل امدادی از امکانات حداقلی استفاده کنند.

    خسروجردی همچنین اضافه کرد: محور اولنگ –شاهرود در مسیر ارتباطی استان گلستان و شاهرود مسدود است لذا از رانندگان به مقصد شهرهای شمالی تقاضا داریم از محورهای امن که پلیس‌راه و هلال‌احمر در آن مستقر هستند را برای تردد انتخاب کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط