فونیکسریمکسبهتام

اعلام تدابیر جدید رایان سایپا برای نوسازی ناوگان حمل‎ونقل جاده‎ای بزودی

عصر خودرو- عضو هیات مدیره شرکت رایان سایپا گفت: شرکت رایان سایپا جهت نوسازی ناوگان شبکه حمل و نقل جاده ای تدابیر جدیدی اتخاذ کرده که به زودی اعلام می شود.

اعلام تدابیر جدید رایان سایپا برای نوسازی ناوگان حمل‎ونقل جاده‎ای بزودی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، محسن علی‌حسینی استاد دانشگاه و عضو هیات مدیره شرکت رایان سایپا  اظهار داشت: شب گذشته رئیس جمهور انتقادات جدی را از فرسوده بودن شبکه حمل و نقل ابراز و از نوسازی این ناوگان از سال آینده و پایان نوسازیکل این کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و کامیونت‌های فرسوده طی سه سال آینده خبر داد.
    وی افزود:  شرکت رایان سایپا از مدتی پیش با انجام بحث های کارشناسی برنامه و تدابیر جدیدی برای انجام نوسازی ناوگان شبکه حمل و نقل جاده ای اتخاذ کرده است.

    وی اضافه کرد: آنچه که رئیس جمهور در مدت زمان این نوسازی (سه سال) اعلام کرده، کاملا مبتنی بر ظرفیت ها و پتانسیل های خودروسازی در داخل کشور است و در عین کاری جهادی است که با همت همه متخصین صنعتی کشور محقق خواهد شد.

    عضو هیات مدیره شرکت رایان سایپا با اشاره سرمایه هزار میلیاردی رایان سایپا برای لیزینگ خودرویی کشور گفت: بر این اساس لیزینگ 100 هزار دستگاه پیش بینی سال 96 به 120 هزار دستگاه افزایش یافته است و همین موضوع می تواند نشان دهد قابلیت های بالایی وجود دارد تا وعده رئیس جمهور برای نوسازی این ناوگان محقق شود

    علی‌حسینی افزود: در عین حال که تلاش کردیم سود سهام رایان سایپا افزایش یابد تا علاقه مندی بالاتری در سرمایه گذاران برای سهام شرکت فراهم آید.

    وی اضافه کرد: روند سودآوری این شرکت در شش ماهه اول سال جاری روندی صعودی داشته و به نظر با یک آرامش و دقت بالایی نوسازی انجام خواهد گرفت.

    این استاد دانشگاه تاکید کرد: شرکت در سال جاری با حفظ سهم موجود در بازار در راستای توسعه و تنوع در لیزینگ محصولات مختلف و بهبود و ارتقای سیستم های نرم افزاری و بهبود وضعیت وصول مطالبات و همچنین افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گام برداشته است.

    عضو هیات مدیره شرکت رایان سایپا یادآور شد: شرکت لیزینگ رایان سایپا در کنار افزایش تعداد فروش همگن و میزان تسهیلات اعطایی توانسته است مقادیر هزینه تامین منابع مالی و سایرهزینه ها را به ترتیب با 11 و 27 درصد کاهش دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو