فونیکسریمکسبهتام

آزادراه قم - تهران به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا ظهر امروز مسدود است

عصر خودرو- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: آزادراه قم - تهران به دلیل بارش شدید برف و کولاک که از شب گذشته آغاز شده، از ساعت ۲ بامداد امروز بسته شده و تا ظهر نیز مسدود می باشد.

آزادراه قم - تهران به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا ظهر امروز مسدود است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، اکبر سلیمیان روز یکشنبه  افزود: بارش برف در منطقه نعلبندان و محدوده حسن آباد تهران در آزادراه قم - تهران که از شب گذشته آغاز شده باعث مسدود شدن این محور از کیلومتر 70 قم به سمت تهران شده است.
    وی اضافه کرد: تا زمانی که مشکل در محدوده حوزه استحفاظی تهران حل نشود، خودروها اجازه تردد از سمت قم به تهران را ندارند.
    وی ادامه داد: تمام نیروهای امدادی برای بازگشایی مسیرها بسیج شده اند و با توجه به وضعیت جاده ها امیدواریم این مشکل تا ظهر امروز برطرف شود.
    وی خاطرنشان کرد: مشکلی در مسیر تردد تهران به سمت قم نیست و خودروها می توانند با زنجیر چرخ حرکت نمایند.
    سلیمیان گفت: دیگر محورهای مواصلاتی استان قم از جمله محورهای روستایی و محورهای راهجرد، سلفچگان و دلیجان باز است و تردد روان می باشد.
    امسال در طرح راهداری زمستانی، هشت اکیپ راهداری با 70 نیرو در محورهای مواصلاتی استان قم به ویژه مناطق برف گیر مستقر هستند.

    ** خدمات رسانی به مسافران در راه مانده
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: ماندگاری مسافران در محدوده تهران از جمله منطقه حسن آباد و فرودگاه امام خمینی(ره) اتفاق افتاده است و در حوزه استحفاظی استان قم مشکلی نداریم.
    محمد گل فشان با اشاره به خدمات رسانی نیروهای امدادی به مسافران، افزود: در حال حاضر 6 دستگاه امدادی در محور قم - تهران و یک دستگاه نیز در عوارضی قم - تهران برای خدمات رسانی به مسافران در راه مانده مستقر شده است.
    وی اضافه کرد: نیروهای امدادی بسته های خرما، نان، آب و امکانات امدادی به همراه دارند تا در اختیار مسافران بگذارند و در صورتی که خودرویی به دلیل سرخوردگی از مسیر اصلی خارج شده باشد، توسط امدادگران کمک رسانی می شود.
    وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که خودروها ساعت های زیادی در ترافیک مانده اند، سوخت رسانی نیز با هماهنگی مدیریت بحران استان به این خودروها انجام می شود.
    وی تاکید کرد: همه راه های مواصلاتی و روستایی استان در کنترل نیروهای امدادی هلال احمر است و در صورت نیاز خدمات رسانی به مردم انجام می شود.
    استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.
    استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو