فونیکسریمکسبهتام

حسن نیا مطرح کرد:

مالکان خودرو‌های رها‌شده در جاده‌‌ها برای جابجایی اقدام کنند

عصر خودرو- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری برای بازگشایی جاده قدیم تهران-قم یکی از مشکلات انجام عملیات بازگشایی محور تهران قم و تهران-ساوه در شب گذشته را خودروهای رها شده عنوان و تاکید کرد : مالکان برای همکاری و جابجایی خودروها به محل توقف خودرو‌ها بازگردند.

مالکان خودرو‌های رها‌شده در جاده‌‌ها برای جابجایی اقدام کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از   پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، عبدالهاشم حسن نیا  با اشاره به آخرین وضعیت برف روبی، پاکسازی و آزادسازی جاده قدیم تهران-قم اظهار داشت: منطقه حسن ٖآباد در جاده قدیم تهران-قم شب گذشته با همت و تلاش نیروهای راهداری، شب گذشته پاکسازی شد و طبق برنامه تا پایان امشب نقاط باقیمانده این جاده پاکسازی می شود.
    وی افزود: تا پایان شب گذشته تمامی خودروهای گرفتار در برف دارای سرنشین جابجا شدند، اما در مسیر‌های تهران-قم و تهران-ساوه برخی از خودروها بدون راننده در جاده رها شده اند،‌ لذا از رانندگان و مالکان خودرو‌های سنگین و سواری رها شده درخواست می‌شود به منظور همکاری در راستای بازگشایی مسیر به محل توقف خودروهای خود بازگردند و با کمک نیروهای راهداری خودروهای خود را جابجا کنند.
    معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های راهداران در شب گذشته، مواجهه با خودرهای رها شده بود که البته چنین اتفاقی در محور چرمشهر نیز مشاهده شده است.
    حسن‌نیا بیان داشت: برای بازگشایی جاده قدیم تهران-قم از ماشین‌آلات شن و نمک پاش، لودر، گریدر و همچنین بولدوزر در زمان بالا بودن ضخامت برف و یخ‌زدگی آن استفاده شده است.
    این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از همکاری بخش خصوصی برای کمک به بازگشایی جاده قدیم تهران-قم قدردانی کرد و گفت: در این عملیات نیروهای راهداری استان‌های تهران، قم، مرکزی، همدان، البرز نیز فعال هستند و امیدواریم تا پایان امشب این محور به طور کامل بازگشایی شود.
    معاون راهداری سازمان راهداری همچنین از بازگشایی محور تهم-چورزق-زنجان، لاین غربی آزادراه تهران - ساوه، محور تاکستان - قزوین طی 18 ساعت اخیر خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو