فونیکسریمکسبهتام

دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوا:

دستگاه‌های اجرایی از انعقاد قرارداد با اتوبوس‌های خدمات‌رسان فاقد معاینه فنی خودداری کنند

عصر خودرو- دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوا گفت: کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران با بیان اینکه بخشنامه‌ای در این خصوص به همه دستگاههای اجرایی ارسال خواهد شد که حداکثر تا سه ماه آینده از انعقاد قرارداد با اتوبوس‌ها و مینی بوس‌هایی که عمر مفیدشان سپری شده و فاقد معاینه فنی می باشند خودداری کنند.

دستگاه‌های اجرایی از انعقاد قرارداد با اتوبوس‌های خدمات‌رسان فاقد معاینه فنی خودداری کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،  کیومرث کلانتری درتشریح جلسه مشترک کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران و کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا که امروز به ریاست استاندار تهران برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه‌ها موظف هستند بر ضرورت برخورداری اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های تحت قرار داد با آن‌ها نظارت داشته باشند تا اتوبوسهایی و مینی بوسهایی که در اینخصوص خدمات دهی دارند در شرایط استاندارد قرار داشته  و دارای معاینه فنی باشند.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه اظهار کرد: در ابتدای جلسه دستگاه‌های مختلف گزارش‌های خود را در راستای اجرای مصوبات سال 93 هیئت وزیران ارائه دادند. توسعه حمل و نقل عمومی و نقش آن در کاهش آلایندگی هوا همچنین از رده خارج کردن اتوبوس‌های آلاینده و تاکسی‌های با عمر مفید سپری شده، توسعه حمل و نقل ریلی تهران و توسعه فضای سبز با توجه به در پیش بودن فصل درختکاری از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

    وی افزود: مقرر شد در جلسات بعدی کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دستگاههای مربوطه براساس مصوبات کارگروه در پنج ماه گذشته ارائه شود.

    به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران (سامات) کلانتری در پایان گفت: مقرر شد اتوبوس‌ها و مینی بوس‌هایی که سرویس دهی به دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و سایر بخش‌ها را برعهده دارند ساماندهی شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط