فونیکسریمکسبهتام

معاون پلیس راهور تهران خبر داد :

انسداد محورهای منتهی به لواسان به دلیل بارش برف

عصر خودرو- معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد سه محور منتهی به لواسانات در شمال شرق تهران به دلیل بارش شدید برف خبر داد و از شهروندان خواست که از تردد به سمت لواسان خودداری کنند.

انسداد محورهای منتهی به لواسان به دلیل بارش برف
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ موسوی پور ، در این باره گفت: از عصر امروز شاهد بارش باران در محدوده گردنه قوچک محور طلاییه به سوهانک، محور تلو و محدوده لواسانات و فشم بودیم که از ساعاتی قبل بارش باران جای خود را به بارش شدید برف داده و همین موضوع سبب لغزندگی معابر و ناایمن شدن این محورها برای تردد شده است.

    وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور تهران و پلیس راه در این محدوده در آماده باش هستند گفت: با توجه به بارش شدید برف، سه محور منتهی به لواسانات یعنی محورهای سوهانک، طلاییه و تلو از سوی پلیس مسدود شده تا عوامل راهداری به این منطقه آمده و اقدام به ایمن سازی و پاشیدن شن و نمک در این محورها کنند.

    وی با بیان اینکه تعدادی از خودروها در اطراف گردنه قوچک متوقف شده‌اند گفت: در حال حاضر محور لشکرک از انتهای بزرگراه ارتش و شهرک لاله و همچنین محور طلاییه از دور برگردان طلاییه مسدود شده و به رانندگان اجازه تردد از این محورها داده نمی‌شود. در محور تلو نیز بار خروج را قرار داده‌ایم.

    معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه شهروندان نباید امشب به منطقه لواسانات، فشم و این محدوده سفر کنند اظهار کرد: همچنین آن دسته از شهروندانی که در این مناطق هستند، بازگشت خود را از امشب به زمان دیگری موکول کنند.

    وی درباره اینکه این محورها تا چه زمانی مسدود خواهند بود نیز به ایسنا گفت: تا زمان ایمن‌سازی جاده‌ها، این محورها مسدود خواهند بود و به شهروندان توصیه می‌شود که از این سه محور تردد نکنند.

    موسوی‌پور اظهار کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی نکته مهمی است که تمامی رانندگان باید در فصل زمستان به آن توجه داشته باشند. در صورت بازگشایی این مسیر نیز لازم است رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند به دلیل رعایت جوانب احتیاط حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو