فونیکسریمکسبهتام

در نوروز ۹۷؛

۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی مسافران خراسان شمالی را جابجا می کند

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی گفت: در ایام نوروز۹۷، ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی برای جابجایی مسافران به سایر نقاط کشور در نظر گرفته شده است.

۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی مسافران خراسان شمالی را جابجا می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سعید سبحانی اظهار کرد: ناوگان عمومی حمل و نقل در ایام نوروز 97، جابجایی مسافران از خراسان شمالی به سایر استان ها را با 700 دستگاه انواع خودرو با ظرفیت 11 هزار  و500 صندلی بر عهده دارد.

    سبحانی وسیله های نقلیه عمومی مسافران از خراسان شمالی به سایرنقاط کشور را شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه اعلام کرد.

    وی با بیان اینکه طرح نوروزی احتمالا از 23 اسفندماه امسال آغاز می شود، بیان کرد: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم از جمله خط کشی محورها، نصب تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی و سایر موارد توسط نیروهای این اداره کل در حال انجام است.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی افزود: نیروهای نظارتی این اداره کل مستقر در دفاتر نظارتی آمادگی هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت را دارند تا مسافران بدون مشکل سفر داشته باشند.

    کرایه ناوگان مسافربری خراسان شمالی در ایام نوروز افزایش نمی یابد

    سبحانی گفت: کرایه ناوگان مسافربری خراسان شمالی در ایام نوروز 97 افزایش نمی یابد و چنانچه هم استانی ها با هرگونه افزایش قیمت روبرو شدند به دفاتر نظارتی اطلاع دهند.

    وی همچنین بااشاره به وجود 9 مجتمع خدمات و رفاهی در محورهای خراسان شمالی، اظهار کرد: در حال حاضر سه مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام و دو مجتمع دیگر نیز در دست ساخت است.

    جابجایی دو میلیون و 17 هزار تن کالا توسط وسیله حمل و نقل عمومی

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود به آمار جابه جایی ناوگان عمومی استان اشاره کرد و گفت: طی 10 ماه نخست امسال، توسط 212 وسیله نقلیه، دو میلیون و 17 هزار تن کالا از مبادی شهرستان های استان جابجا شده است.

    سبحانی اظهار کرد: این میزان جابجایی از مبادی خراسان شمالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.9 درصد رشد داشته است.

    وی همچنین بیان کرد: طی این مدت میزان ترددهای وسیله نقلیه در محورهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.8 درصد رشد داشته که 85 درصد آن با وسیله سبک و 15 درصد با وسیله نقلیه سنگین بوده است.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان شمالی در ادامه پرترددترین محورهای استان را محور بجنورد به شیروان و کم ترددترین را محور جاجرم به امیرآباد اعلام کرد و افزود: اوج تردد در محورهای خراسان شمالی بین ساعت 17 الی 18 بوده است.

    سبحانی مطرح کرد: در 10ماه نخست امسال، 6 میلیون و 288 هزار وسیله نقلیه از نقاط مختلف کشور وارد خراسان شمالی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.6 رشد داشته است.

    وی اضافه کرد: در این مدت 6 میلیون و 324 هزار وسیله نقلیه از محورهای خراسان شمالی خارج شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو