فونیکسریمکسبهتام

مه گرفتگی در همدان وسعت دید رانندگان را به کمتر از ۴۰متر رساند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: مه غلیظ در جاده های برون شهری این استان موجب کاهش وسعت دید رانندگان به کمتر از ۴۰ متر شد.

مه گرفتگی در همدان وسعت دید رانندگان را به کمتر از ۴۰متر رساند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا عزیزی  افزود: پس از قطع بارش باران در جاده های همدان شاهد مه گرفتگی غلیظ هستیم.
    وی اضافه کرد: در حال حاضر مه به صورت پراکنده تمامی جاده های برون شهری این استان از آزاد راه همدان - ساوه، جاده همدان- کرمانشاه، همدان ملایر و گردنه ها را فرا گرفته است.
    وی اظهار کرد: محدودیت دید رانندگان موجب کاهش سرعت خودرو ها به کمتر از 50 کیلومتر در ساعت شده با این وجود توصیه می شود که رانندگان با سرعت ممطنه تردد کنند تا در صورت نیاز بتوانند با استفاده از سیستم ترمز، خودرو را به موقع نگهدارند.
    رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: مسیر مقابل در زمان مه گرفتگی به خوبی قابل مشاهده نیست بنابراین احتمال می رود عابری عرض خیابان را طی کند یا خودرو به تقاطع و فرعی نزدیک شود که در این موقع پائین بودن سرعت خودرو برای پیشگیری از بروز سانحه رانندگی ضروری است.
    سرهنگ عزیزی توصیه کرد: رانندگان هنگام تردد از جاده های مه آلود از چراغ های مه شکن استفاده کرده یا با نور پایین حرکت کنند همچنین لامپ های چشمک زن خودروی خود را روشن نگه دارند.
    پیرو اطلاعیه شماره 23 اداره کل هواشناسی استان همدان، به دلیل تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت روز دوشنبه در برخی ساعات بارش باران و برف و وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها به ویژه در روز یکشنبه در استان پیش بینی می شود.
    ضمن اینکه از بعد از ظهر یکشنبه تا اواخر وقت روز دوشنبه هفته جاری به دلیل بارش برف احتمال اختلال در تردد جاده های مواصلاتی به ویژه در گردنه های استان پیش بینی می شود.
    طرح زمستانی پلیس با حضور نیروهای پلیس راه و راهور، هلال احمر، تیم های راهداری، اورژانس و امداد خودرو از بیستم آذر امسال در همدان آغاز شده است و 800 تیم و واحد گشتی در طرح زمستانی پلیس راه استان همکاری و مشارکت دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو