فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه / ۲۹ بهمن ۹۶

خودرویی ها همچنان در سراشیبی سقوط

عصر خودرو- شاخص گروه خودرو در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با افت ۲۰۲.۸ واحدی معادل ۱.۱۸ درصدی به ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۰۲ واحد رسید.

خودرویی ها همچنان در سراشیبی سقوط
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، خودرویی‌ها در این روز شاهد دست به دست شدن نزدیک 216 میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی 21 میلیارد تومان در 14 هزار نوبت معاملاتی بودند.
    نماد خاور که از ابتدای بازار با صف خرید 13 میلیونی علی رغم جو منفی گروه خودنمایی می‌کرد در میانه بازار صف خود را عرضه و به رشد متعادل 2 درصدی کفایت کرد. دلیل صف خرید نماد موافقت مجلس با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی شرکتهای مشمول ماده 141 قانون تجارت بود.
    از سویی خکاوه که به دلیل رشد بیش از 20 درصدی متوقف شده بود امروز به همراه نمادهای خودرو، خگستر، ختوقا و خمحور به گردونه معاملات بازگشت و توانست نزدیک 2 درصد رشد کند. درحالیکه خودرو در حاشیه 4 درصد منفی به 279 تومان رسید. خگستر، ختوقا و خمحور نیز در حاشیه 3 و 4 درصد منفی نوسان کردند.
    خساپا هم در حاشیه 1 درصد منفی در 87 تومان معاملاتش را به پایان رساند. این درحالی بود که نماد قطعه ساز خوساز حوالی مثبت کامل صف خرید تشکیل داد و بیشترین رشد قیمتی امروز گروه را به نام خود ثبت کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط