فونیکسریمکسبهتام

فرماندار قدس:

نبود پارکینگ ساختمان ها سبب افزایش سرقت قطعات خودرو در قدس است

عصر خودرو- فرماندار قدس گفت: نبود پارکینگ در بسیاری از ساختمان ها باعث ایجاد ترافیک در ساعات پیک و همچنین بالا رفتن آمار سرقت قطعات خودرو شده است.

نبود پارکینگ ساختمان ها سبب افزایش سرقت قطعات خودرو در قدس است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  علی اصغر ناصر بخت ظهر شنبه در هشتمین جلسه پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان قدس با بیان این مطلب که ایمنی و امنیت شهروندان از اولویت های کاری فرمانداری است افزود: در بازدید های اولیه از سطح شهر متوجه ساخت طبقات اضافه پنجم و ششم در برخی مناطق شده ام ،همچنین نبود پارکینگ در بسیاری از ساختمان ها باعث ایجاد ترافیک در ساعات پیک و همچنین بالا رفتن آمار سرقت قطعات خودرو شده است.

    فرماندار قدس اذعان داشت: ایمنی و امنیت شهروندان از اولویت های کاری فرمانداری این شهرستان بوده است.

    وی با تاکید بر نظارت صحیح و قانونی از سوی نظام مهندسی و شهرداری افزود: در بازدیدهای میدانی مشاهده شده است که برخی  نقشه های ساختمانی با اجرای نقشه مغایرت دارد واین موضوع غیر قابل بخشش است .

    ناصر بخت در ادامه به ساخت وسازهای غیر مجاز شهرک های صنعتی اشاره داشت و گفت: با عنایت به بلاتکلیفی نظارت بر ساخت و ساز در این شهرک و بلاتکلیفی مسئولین شهرداری و هیئت مدیره شهرک های صنعتی و سو استفاده برخی سود جویان از این فضا لازم است به سرعت مصوبات جدید استانداری اجرا و مانع از ساخت و سازهای جدید شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط