فونیکسریمکسبهتام

موتورشو ژنو ۲۰۱۸ (۱۰)

مشخصات فنی فیات ۱۲۴ اسپایدر اس-دیزاین

عصر خودرو:فیات «۱۲۴ اسپایدر اس-دیزاین» برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۸ ژنو رونمایی خواهد شد. این خودروی ویژه و دو سرنشین، تحرک، اسپرت بودن و پیروزی این سری از محصولات فیات را به‌خوبی به نمایش گذاشته است.

مشخصات فنی فیات ۱۲۴ اسپایدر اس-دیزاین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، خودروی «Fiat 124 Spider S-Design» که در رده خودروهای لوکس قرار می‌گیرد، ویژگی‌هایی را دارد که قطعا باعث جذب طرفداران محصولات بی‌عیب و احساسات قدرتمند راننده در پشت فرمان و حین رانندگی در فضای باز بیرون شهر خواهد شد.

موپار (Mopar®) که یکی از تأمین‌کنندگان خدمات، قطعات یدکی، لوازم جانبی اصل و شبکه تعمیرات و خدمات فنی جاده‌ای برای فیات است، بسته ویژه‌ای از لوازم جانبی را به‌عنوان استانداردی لازم برای این خودرو در نظر گرفته است.

بعضی از تغییرات جدید این خودرو عبارت است از سیستم فنربندی و روکش فولادی صیقلی روی آینه عقب و ستون‌های جلویی. این ظاهر خاص و جدید در ترکیب با طراحی ویژه رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی سبک، نشان سه‌رنگ پشت خودرو و نوار قرمزرنگ چسبی، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب خواهد کرد.

 همین‌طور، مرکز ثقل پایین، موقعیت صندلی‌ها که متمایل به اکسل پشت است و به‌کارگیری نسبت‌های چشم‌نواز در طراحی، باعث افزایش جذابیت خودرو در زاویه دید نیم‌رخ شده است.

اگر استیل این خودرو برای شما جذاب به نظر نمی‌رسد، بهتر است به جنبه‌های دیگر آن دقت کنید. فیات 124 اسپایدر اس-دیزاین همیشه این امکانات را به‌عنوان تجهیزات استاندارد در خود خواهد داشت: چهار ایربگ، سیستم تنظیم خودکار آب‌وهوا، سیستم پخش صوتی با چهار بلندگو، روکش چرمی صندلی و فرمان، جلوبندی و داشبورد پایین برای دید بهتر راننده و سیستم‌های کنترل حرکت و حرکت بدون سویچ (Keyless Go). این خودرو همچنین سیستم فعال بازکننده کاپوت (Active Hood Lift System)، دو اگزوز از جنس کروم و چراغ‌های مه‌شکن در خود دارد.

 زمانی که موتور خودرو گرم می‌شود، احساسات راننده را هم به خود گرم می‌کند؛ چراکه به موتور قابل‌اعتماد 1٫4 لیتری چهار سیلندر و توربوشارژردار با تکنولوژی مولتی‌ایر (MultiAir) مجهز است. این موتور 140 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. جعبه‌دنده 6سرعته این خودرو می‌تواند به حالت دستی درآید یا خودکار باشد.

 کارکرد این خودرو در حالت دنده‌های دستی، بسیار استثنایی است: بیشترین سرعت آن به 215 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند در عرض 7٫5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در حالت دنده اتوماتیک هم به حداکثر سرعت 214 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و طی 7٫6 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد.

 سیستم تعلیق این خودرو هم از طرح‌بندی جناق‌دوبل در جلو و سیستم چنداتصالی در عقب استفاده می‌کند. این سیستم مخصوصا برای ثبات و تعادل بیشتر در زمان ترمز گرفتن و دور زدن به این شکل طراحی‌شده است. فرمان‌پذیری این خودرو به شکلی بسیار دقیق و حساس انجام گرفته و از یک سیستم قدرتی الکتریکی سود می‌برد.

 به‌صورت خلاصه، ترکیب سیستم‌های هدایت و تعلیق این خودرو در ترکیب با بدنه سبک، توزیع وزنی مناسب و موتور توربوشارژردار، تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز را برای راننده رقم خواهد زد. همین‌طور، سیستم کنترل ارتعاشات صوتی محیط از شیشه‌ای ضد صدا در جلوی خودرو بهره می‌برد و باعث می‌شود که راننده آرامش بسیار بیشتری در هنگام سفر با این خودرو داشته باشد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو