فونیکسریمکسبهتام

در گفتگوی ۱۸:۳۰ مطرح شد؛

آمادگی ناوگان‌های حمل و نقل برای ارائه خدمات در تعطیلات

قیمت بلیت های نوروزی افزایش نداشته است

عصر خودرو- نمایندگانی از حوزه های حمل و نقل جاده ای ، ریلی و هوایی ضمن اعلام آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اعلام کردند که در این ایام قیمت بلیت ها افزایش نخواهد یافت.

آمادگی ناوگان‌های حمل و نقل برای ارائه خدمات در تعطیلات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دهقان معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر در خصوص آمادگی برای ارائه خدمات در ایام نوروز گفت:امسال 16 شرکت هواپیمایی داخلی با 160 فروند هواپیما  با ظرفیت 24هزار صندلی در 60 فرودگاه کشور برای جابجایی مسافران آماده ارائه خدمات هستند.
    وی درباره افزایش قیمت بلیت  در این ایام اظهار داشت: به صورت رسمی هیچ افزایش قیمتی ویژه ایام نوروز نداشته ایم ؛ لیست قیمت ها در سامانه انجمن شرکت های هوایپمایی درج شده و کف و سقف قیمت بلیت برای مسیرهای مختلف معین شده است و شرکت ها نباید از این سقف قیمت ها فراتر روند در غیر اینصورت سازمان حمایت از مصرف کننده و تعزیرات هماهنگی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

    وی درباره احتمال تاخیر پروازها در این ایام گفت: ستاد هماهنگی پروازهای نوروزی شکل گرفته و رصد می کند تا تاخیر ها به حداقل برسد .

    در ادامه برنامه کاظمی منش مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن در خصوص آمادگی ناوگان ریلی اظهار داشت: از امروز روزانه 242 رام قطار فعالیت دارند وظرفیت حمل مسافر نسبت به سال پیش 13.8 رشد داشته و تعداد قطارها نیز 15.5 درصدافزایش یافته است.

    وی در خصوص ظرفیت خالی بلیت قطار در این ایام گفت:ظرفیت مسیرهای طولانی در روزهای نخست و آخر تعطیلات پر شده اما در ایام میانی هنوز جای خالی هست و  در مسیرهای کوتاه مشکلی نداریم و متقاضیان می توانند چند روز قبل از سفر بلیت تهیه کنند.

    کاظمی منش درباره نرخ بلیت قطار گفت: از سال 1394 تا الان افزایش نرخ نداشته ایم ودر ایام نوروز نیز همان قیمت های قبلی اعمال می شود .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو