فونیکسریمکسبهتام

تویوتا یاریس iA جدید در نیویورک معرفی شد؛

یک مزدای کوچک با نقاب تویوتا

عصر خودرو- تویوتا سال ۲۰۱۵ محصولی را با نام iA در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک معرفی کرد که در اصل یک مزدا ۲ سدان، با رُخی وحشی‌تر و برند سایون بود. در مدل سال ۲۰۱۷، با پایان یافتن برند سایون، iA به یاریس iA تغییر نام داد و نشان تویوتا را بر تن کرد و حال، برای مدل سال ۲۰۱۹، با تغییراتی هرچند جزئی، به‌روز شده است.

یک مزدای کوچک با نقاب تویوتا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲:۰۰
  • یک مزدای کوچک با نقاب تویوتا
  • یک مزدای کوچک با نقاب تویوتا
  • یک مزدای کوچک با نقاب تویوتا
  • یک مزدای کوچک با نقاب تویوتا

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تغییرات ظاهری، در دل جلوپنجره و چراغ های جلو خلاصه شده و کمتر کسی می‌تواند مدل جدید را از یاریس iA های قبل تشخیص دهد اما خبر خوب برای خریداران آمریکایی این است که تویوتا در مدل 2019، بالاخره یاریس iA را از ماهیت تک‌تریمی جدا کرده و آن را در سه تریم یا همان سطح تجهیزاتی ارائه خواهد کرد. تریم پایه، با پسوند L، همان تجهیزات استاندارد یاریس iA های قبل را دارد که شامل سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچ، ترمز اضطراری اتوماتیک سرعت های پایین، کروزکنترل، آینه‌بغل ها و شیشه‌بالابر های برقی و صندلی های تاشو عقب به نسبت 60:40 می شود.

در تریم LE، ورود و استارت بدون کلید با حسگر نزدیکی کلید هوشمند به همراه چراغ های مه‌شکن و فلاشر و گرمکن آینه‌بغل ها به این لیست اضافه می شود. در بالاترین تریم یعنی XLE نیز حسگر باران برف‌پاک‌کن ها، سیستم تهویه با کنترل اتوماتیک، چراغ های LED جلو، پوشش چرم مصنوعی صندلی ها و پوشش چرم غربیلک فرمان، اهرم تعویض دنده و اهرم ترمز پارک دستی لیست امکانات یاریس iA را کامل می کنند.

یاریس iA در مدل جدید نیز از همان موتور 4 سیلندر خطی 1.5 لیتری 106 اسب‌بخاری مدل های قبل نیرو می گیرد که به گیربکس 6 سرعته دستی و یا بصورت آپشنال، 6 سرعته اتومات متصل است. برچسب قیمت نیز حداقل در تریم پایه یعنی L، نزدیک به 16.845 دلار یاریس iA های 2018 خواهد بود.

 

مترجم: مجید رقیبی

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم