فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز(۱۳۲)

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در همدان اعلام شد

عصر خودرو- پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با انتشار اطلاعیه‌ای محدودیت های ترافیکی روز سیزدهم فروردین را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین در همدان اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، پلیس استان همدان با توجه به فرا رسیدن 13فروردین که برابر سنت دیرینه مردم به دامن طبیعت و مناطق گردشگری سفر می کنند به منظور تامین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان در این روز در مسیر های تعیین شده محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد کرد.

    براین اساس از ساعت 19 تردد خودروها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسیر از سمت میدان گنجنامه به سمت میدان قائم یکطرفه خواهد بود.

    همچنین از ساعت 14 مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم، مسیر میدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم و مسیر انتهای بلوار ارم به سمت بلوار بعثت بصورت یکطرفه خواهد شد.

    براین اساس تمام خودروهایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می شوند باید از سمت انتهای بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند و تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 در معابر برون‌شهری نیز ممنوع است.

    تردد از سمت شهر همدان به سمت روستاهای کیشین، ابرو، حیدره پشت شهر و سولان، توئیجین، موئیجین، برفجین وامام زاده محسن ممنوع و تنها تردد از روستاهای مذکور به سمت شهر همدان انجام پذیر خواهد بود.

    تردد از سمت سه راهی سد اکباتان به سمت سد ممنوع و معبر به صورت یکطرفه از سمت سد اکباتان به طرف سه راهی سد وجاده ملایر امکان پذیر خواهد بود.

    همچنین از تردد موتورسواران دارای حرکات مخاطره آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیر متعارف در سطح معابر جلوگیری و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

    پلیس استان همدان از رانندگان وانت بارها، کامیونت ها تقاضا کرده از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کرده و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها جلوگیری خواهد شد.

    همچنین عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی بخصوص مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، جاده کیشین و ابرو و جاده حیدره و بلعکس از ساعت 8 تا 23 ممنوع است.

    پلیس استان همدان از شهروندان تقاضا کرده به جهت جلوگیری از وقوع حوادث جانی و همچنین داشتن ترافیکی روان از برپا کردن چادر و یا نشستن در سطح سواره رو و پارک خودرو در محل هایی که باعث ایجاد سد معبر می شود خودداری کنند.

        Facebook
        Twitter
        Google+
        اشتراک

    برچسب‌ها

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار