فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در شانزدهم فروردین ماه

عصر خودرو- در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ شانزدهم فروردین ماه سال ۹۷ مشاهده کنید.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در شانزدهم فروردین ماه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ شانزدهم فروردین ماه سال 97 مشاهده کنید.
    ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس-کرج(ساعت09:00)

    پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس-کرج در برخی مقاطع نیمه سنگین است و همچنین در برخی از محور‌های استان‌های تهران، البرز و مازندران بارش برف و باران و در استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان بارش باران و در استان‌های اردبیل، خراسان رضوی و شمالی مه گرفتگی را شاهد هستیم.

    همچنین محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.
    وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور (ساعت 07:00)

    پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در محور آمل-تهران در برخی مقاطع و محور چالوس-کرج در برخی مقاطع نیمه سنگین است و همچنین در محور کندوان محدوده تونل کندوان و محور هراز محدوده‌های منظریه و لاسم بارش برف و در برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، گلستان و گیلان بارش باران و در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، خراسان شمالی و خراسان رضوی پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم.
    محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان و سی سخت-سمیرم به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط