فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تولید و عرضه وانت تندر۹۰ با ۵۰درصد داخلی سازی

عصر خودرو- ۶ سال پیش در چنین روزی میرجواد سلیمانی، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو از تولید انبوه و عرضه وانت تندر۹۰ خبر داد.

تولید و عرضه وانت تندر۹۰ با ۵۰درصد داخلی سازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سلیمانی با بیان این که این خودرو از شهریورماه سال 91 سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» تولید و عرضه خواهد شد، گفت: با توجه به آنکه بخشی از قطعات وانت تندر90 با سواری آن مشترک است، این خودرو با 50 درصد ساخت وارد بازار می شود.
    قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که این وانت در دو نوع بنزینی و دوگانه سوز و به احتمال زیاد دیزلی تولید خواهد شد، اظهار کرد: وانت تندر90 بر روی پلتفرم ایکس90 تولید و از موتور تندر90 سواری بهره می برد و گیربکس وانت تندر90 نسبت به مدل سواری تقویت شده است.15108

    http://asrekhodro.com/News/15108


    به فکر تولید خودرو با کیفیت جهانی باشید
    6 سال پیش مهدی غضنفری، وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت در 19 فروردین 91 در دیدار نوروزی با مدیران شرکت گسترش و نوسازی صنایع ایران و خودروسازان کشور بر تولید خودرو با کیفیت جهانی از سوی خودروسازان تاکید کرد و گفت: اگر قرار است در بخش‌های مختلف تولید، ساختار، فرآیند و فناوری را اصلاح کنیم باید هدف اصلی صادرات باشد. وزیر صنعت، معدن و تجارت به خودروسازان توصیه کرده بود که توجه به کیفیت را به یک باور جدی در میان کارگران و تکنیسین ها تبدیل کنند و بخش کنترل کیفی آنها نیز به صورت جدی از پذیرش برخی قطعات با کیفیت پایین خودداری کند .
     

    http://asrekhodro.com/News/15094


    صنعت خودرو تحمل اجرای فاز دوم هدفمندی را ندارد
    6سال پیش در چنین روزی عضو انجمن قطعه سازان با انتقاد از نبود هماهنگی برای انجام اصلاحات اقتصادی در سطح کشور، عنوان کرد: همزمان با اجرای فاز نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها، باید اصلاحاتی در حوزه‌های مالیاتی، بانکی، بیمه‌ای و... صورت می‌گرفت تا بتوان به دستاوردهای مناسبی رسید.
     

    http://asrekhodro.com/News/15121

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو