فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ افراسیابی خبر داد

باند ۳ نفره سرقت داخل خودرو بعد از ۱۰۰ دزدی به دام افتادند

عصر خودرو- رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان داخل خودرو حرفه‌ای خبر داد که در تحقیقات تکمیلی به ده‌ها فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

باند ۳ نفره سرقت داخل خودرو بعد از ۱۰۰ دزدی به دام افتادند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان داخل خودرو حرفه‌ای خبر داد که در تحقیقات تکمیلی به ده‌ها فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

    رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری 127 نارمک، در مورخه 1396/01/08 و در حین گشت زنی در خیابان شهید مدنی به جوانی حدودا 25 ساله مشکوک شده و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف ده‌ها عدد لوازم مختلف داخل خودرو از این فرد شدند.

    باند 3 نفره سرقت داخل خودرو بعد از 100 دزدی به دام افتادند + تصاویر

    با ارجاع پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، فرد دستگیر شده به عنوان یکی از متهمان سابقه دار با 5 فقره سابقه سرقت داخل خودرو در همان تحقیقات مقدماتی شناسایی شد و در ادامه ضمن معرفی دو همدست خود به نام‌های امید و مهرداد عنوان داشت که قصد فروش اموال مسروقه مکشوفه را داشته است.

    در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی محل تردد دو متهم دیگر پرونده در محدوده میدان رسالت، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی موفق به دستگیری این دو نفر(امید و مهرداد) شده و آن‌ها نیز علی رغم انکار هرگونه ارتکاب جرایم در زمان دستگیری، نهایتا به بیش از 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ویژه خودرو‌های پژو، پراید و سمند اعتراف کردند.

    باند 3 نفره سرقت داخل خودرو بعد از 100 دزدی به دام افتادند + تصاویر

    سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پایان گفت: متهمان ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به منظور شناسایی محل‌های سرقت و همچنین دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو