فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

دومین خودرو ایرانی کمتر از ۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد

عصر خودرو- ۶ سال پیش در چنین روزی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از تولید انبوه و عرضه خودرو رانا که با فکر و دستان هنرمند صنعتگران ایرانی طراحی شده است در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد .

دومین خودرو ایرانی کمتر از ۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جواد نجم الدین قیمت خودرورانا را کمتر از 15 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی بالایی برخوردار است مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از دیگر مزایای خودرو رانا را توسعه یک پلتفرم جدید برای ایران خودرو درتوسعه صادرات ، دستیابی به استاندارد ایمنی سه ستاره و استاندارد آلایندگی یورو 4 و 5 و مجهز به کیسه هوا سرنشین و راننده و ترمز ضد قفل عنوان کرد و اظهارداشت : این خودرو در جهت عرضه دریازار هالی داخلی و بین الملی درکلاس ابعادی C وبه صورت چهار درب سدان صندوقدار تولید می شود .

    http://asrekhodro.com/News/15149
     

    خروج نمایندگی خودروهای وارداتی از ایران
    6 سال پیش در چنین روزی برخی منابع غیر رسمی از تعطیلی نمایندگی برخی خودروهای وارداتی خبر دادند. این در حالی بود که بلومبرگ نیز چندی پیش در این زمینه اعلام کرد که نمایندگی فروش مرسدس بنز، پورشه و بی ام و در ایران واردات خود به ایران را متوقف کرده اند.

    http://asrekhodro.com/News/15130

     

    خرید ‌12 هزار میلیارد تومان خودرو در سال 90
    6 سال پیش در چنین روزی سردار مومنی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به کاهش 13.5 درصدی تصادفات در نوروز سال 91، از خرید ‌12 هزار میلیارد تومان خودرو در سال 90 توسط مردم خبر داد و گفت: در سال 90 یک میلیون و 660 هزار خودرو شماره گذاری شد و مردم بیش از 12 هزار میلیارد تومان برای خرید خودرو پرداخت کردند. وی تعداد خودروهای موجود در سال 91 را از مرز 15 میلیون دستگاه بیشتر اعلام و پیش بینی کرد تا پایان دهه 90 از مرز 30 میلیون خودرو عبور کند.

    http://asrekhodro.com/News/15137

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو