فونیکسریمکسبهتام

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ یادآوری کرد:

اجرای طرح ترافیک تا ساعت ۱۹ ادامه دارد

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بار دیگر به شهروندان تهرانی تاکید کرد که طرح ترافیک از امروز تا ساعت ۱۹ ادامه دارد.

اجرای طرح ترافیک تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا, سرهنگ حسن عابدی درباره اجرای طرح ترافیک جدید در تهران اظهارکرد: از صبح امروز طرح ترافیک جدید در تهران اجرا شد و بر اساس آن ساعت اجرای طرح ترافیک دو ساعت افزایش یافت و از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه تغییری در ساعت اجرای طرح زوج و فرد اعمال نشده است، گفت: ممکن است با توجه به اینکه امروز نخستین روز اجرای طرح ترافیک جدید است برخی از رانندگان گمان کنند که طرح ترافیک مانند قبل در ساعت 17 به پایان برسد که لازم است به این عزیزان یادآوری شود که طرح ترافیک جدید در ساعت 19 به پایان می رسد و دوربین های کنترل محدوده طرح ترافیک هرنوع تردد غیرمجاز در این محدوده را ثبت و نسبت به جریمه خودروهای فاقد مجوز اقدام خواهند کرد.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه هیچ تغییری در محدوده طرح های ترافیک و زوج و فرد اعمال نشده است، گفت: طرح زوج و فرد نیز بدون هیچ تغییری از ساعت 6:30 آغاز شده و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

    عابدی با اشاره به وضعیت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه نیز گفت: همانطور که ریاست پلیس راهور تهران نیز اعلام کردند این طرح فعلا در روزهای پنجشنبه اجرایی نمی شود و اگر شاهد افزایش حجم ترافیک و گره ترافیکی در هسته مرکزی شهر نباشیم اجرای این طرح در روزهای پنجشنبه برای همیشه متوقف خواهد شد.

    وی درباره وضعیت ترافیکی تهران در نخستین روز اجرای طرح ترافیک جدید نیز گفت: تغییر چندانی در حجم ترافیک نسبت به روزهای دیگر مشاهده نمی شود اما باید درباره اظهارنظرقطعی در این خصوص چند روزی از اجرای طرح بگذرد، به ویژه آنکه در روزهای شنبه معمولا حجم ترافیک در تهران کمتر از روزهای دیگر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط