فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

کوراندو جدید به بازار می آید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی، سید احسان الدین غفوریان، مدیر فروش و خدمات پس از فروش سابق شرکت رامک خودرو گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم در نیمه دوم سال آینده از کوراندو جدید رونمایی کنیم.

کوراندو جدید به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، وی افزود: واردات خودروهای تجاری نیز یکی دیگر از اقدامات رامک خودرو در سال 90 بود و بعد از انعقاد قرارداد با رومن از کشور رومانی، رامک خودرو خود را به عنوان تنها شرکتی که در زمینه سواری و تجاری فعالیت می کند، معرفی کرد.
    غفوریان اظهار کرده بود که در حوزه فروش و خدمات پس از فروش نیز سال 92 فعالیت رامک خودرو در مراکز استان ها مانند تبریز، کرمان و اهواز پررنگ تر خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16084

    سرانه خودرو در ایران اعلام شد
    شش سال پیش در چنین روزی آخرین آمار و اطلاعات منتشر شده نشان داد که تقریبا به ازای هر پنج نفر یک دستگاه خودرو در ایران وجود دارد و تعداد خودروهای موجود در کشور از مرز 15 میلیون دستگاه گذشته است. به این ترتیب می توان با تقسیم این دو عدد بر هم نتیجه گرفت که در سال 91  به ازای هر 5 ایرانی یک دستگاه خودرو در کشور وجود داشته و تردد کرده است.
    از سوی دیگر استانداردهای جهانی براساس تعداد خودرو در هر کشور به ازای هر هزار نفر است که این شاخص نیز برای ایران به 200 دستگاه خودرو می رسد. در همین حال پیش بینی شد که تعداد خودروهای موجود در کشور تا پایان دهه 90 به بیش از 30 میلیون دستگاه خواهد رسید.
    براساس آمار سال 2010 ، ایران از نظر شاخص سرانه خودرو که همان تعداد خودرو به ازای هر هزار نفر است، در بین 138 کشور جهان با عدد 175 دستگاه در رده 61 قرار گرفت.
    http://www.asrekhodro.com/News/16073

    تندر 90 پارس خودرو اول شد
    شش سال پیش در چنین روزی تندر 90 پارس خودرو در بین خودروسازان داخلی بالاترین نمره کیفی را کسب کرد.
    سیدحسین هاشمی ، رئیس کمیسیون سابق صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این باره اظهار کرد: تولیدات این شرکت از جمله خودرو تندر90 توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد که این امر نشان دهنده این است که هرجا خودروسازان بصورت جدی در مقوله کیفیت وارد عمل شوند، می توانند توفیق های بیشتری کسب کنند. وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس آخرین گزارش هایی که در نظر سنجی دریافت کرده ایم تندر90 پارس خودرو توانسته بین خودروهای داخلی نمره کیفی بالاتری را کسب کند.
    http://www.asrekhodro.com/News/16083

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو