فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

خروج آمریکا از برجام خللی در قرارداد رنو ایجاد نمی کند

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: خروج آمریکا از برجام‌ هیچگونه خللی برای اجرای قرارداد فعالیت خودروسازی رنو فرانسه در ایران و شهر ساوه ایجاد نمی کند.

خروج آمریکا از برجام خللی در قرارداد رنو ایجاد نمی کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمدرضا منصوری  اظهار کرد: قرارداد خودروسازی رنو ‌ موضوعی مستقل از تصمیم خروج آمریکا از برجام است و همه تدابیر لازم برای اجرای نهایی آن انجام شده است.
    وی افزود: شواهد حاکی از آن است که فرانسه کشور طرف قرارداد این صنعت، همچنان تمایل حضور در برجام را دارد.
    نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: فرآِیند مربوط به اجرای قرارداد خودروسازی رنو فرانسه در سایت بن رو ساوه به خوبی در حال انجام است و امور مربوط به تضامین آن هم تکمیل شده و انتظار می رود در ماه های آینده تولید خودروی با کیفیت در ساوه آغاز شود.
    قرارداد حضور شرکت خودروسازی رنو فرانسه در سایت بن رو ساوه، تابستان سال گذشته میان طرف های ایرانی و فرانسوی منعقد شد و بر اساس آن شرکت رنو متعهد است که جدید ترین خودروی خود (پلتفرم 2018) را در ساوه تولید کند و بخشی از این تولیدات نیز صادر خواهد شد.
    بر اساس اعلام مسئولان،‌ این کارخانه با احتساب صنایع پایین دستی و قطعه سازان می تواند زمینه ایجاد اشتغال برای حدود 6 هزار نفر را فراهم کند.
    ساوه دومین کانون جمعیتی و صنعتی استان مرکزی پس از اراک است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط