فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران خبر داد؛

نوسازی اتوبوس‌های فرسوده تا پایان ۹ ماهه اول سال جاری

عصر خودرو- نژاد بهرام گفت:توافقاتی ازسوی سازمان اتوبوسرانی برای ورود اتوبوسهای جدید به ناوگان صورت گرفته و اقداماتی برای نوسازی اتوبوسهای فرسوده در دست اجرا است وامیدواریم حداقل تا ۹ماهه اول سال جاری رقم زیادی از این اتوبوسهای فرسوده،نوسازی شوند.

نوسازی اتوبوس‌های فرسوده تا پایان ۹ ماهه اول سال جاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، زهرا نژادبهرام ، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: آلودگی هوا، ترافیک و حمل و نقل عمومی، سه مسئله اصلی پایتخت هستند که شورای شهر تهران خواستار ورود جدی شهردار جدید به آن‌ها است.

    زهرا نژادبهرام افزود: امیدواریم با مستقر شدن شهردار جدید پایتخت هرچه سریعتر مسئله آلودگی هوا و ترافیک حل شود.

    وی بیان داشت: مصوبه‌های بسیاری در جهت کنترل و بهبود وضعیت آلودگی هوا و ترافیک در شورای شهر تهران به تصویب اعضا رسیده است و علاوه بر این در سال جاری بودجه‌ای کافی برای رسیدگی به این معضلات اختصاص داده شده و اکنون وقت عمل به وعده‌ها است.

    نژادبهرام خاطرنشان کرد: امیدواریم شهردار جدید پایتخت با روحیه عمل گرایانه‌ای که دارد طرح‌ها و برنامه‌های خود جهت بهبود وضعیت آلودگی هوا و ترافیک را هر چه زودتر به شورای شهر تهران ارائه دهد و وارد عرصه عمل برنامه‌های اجرایی دوره جدید مدیریت شهری شود.

    وی با بیان اینکه شهردار جدید پایتخت تاکید بسیاری بر حل مسئله آلودگی هوا، ترافیک و حمل و نقل عمومی دارد، ادامه داد: شورای شهر تهران خواستار عمل به برنامه‌های مدیریتی در جهت بهبود وضعیت ترافیکی و آلودگی هوای پایتخت است.

    عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران افزود: رویه تخصیص بودجه در این دوره از شورای شهر تهران تاکنون به خوبی پیش رفته و قطعا در 6 ماهه اول سال جاری شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت شهری به نسبت سال گذشته خواهیم بود و حضور محمدعلی افشانی در شهرداری تهران نیز می‌تواند روند دستیابی به این هدف را تسریع بخشد.

    وی در پایان با اشاره به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران اذعان داشت: در حوزه حمل و نقل عمومی بالاخص بخش اتوبوسرانی با مشکلات بسیاری همچون فرسودگی ناوگان مواجهیم که برای رفع آن توافقاتی از سوی سازمان اتوبوسرانی برای ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان صورت گرفته و اقداماتی برای نوسازی اتوبوس‌های فرسوده در دست اجرا است و امیدواریم حداقل تا 9 ماهه اول سال جاری رقم زیادی از این اتوبوس‌های فرسوده، نوسازی شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو