فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور استان همدان خبرداد:

اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در استان همدان

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان همدان از اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در استان همدان خبرداد.

اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در استان همدان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی فکری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص طرح های ترافیکی شب های قدر گفت: برای ایجاد امنیت ترافیکی و جلوگیری از وقوع تصادفات در شب های قدر، در محل های برگزاری مراسم شب قدر طرح ها ترافیکی وی‌ژه ای اجرا خواهد شد.

    وی بابیان اینکه از ساعت 21:30 تردد تمام وسایل نقلیه از خیابان باباطاهر، میدان علویان، میدان فلسطین و بلوار کاشانی به سمت میدان امامزاده عبدالله ممنوع خواهد بود و همچنین توقف وسایل نقلیه در دور میدان امامزاده عبدالله تا حریم 50 متری آن ممنوع است، گفت: ورود تمام وسایل نقلیه به محوطه باغ بهشت تنها از بلوار آیت الله موسوی امکان پذیر بوده و درب های باغ بهشت در بلوار بهشت مسدود خواهد بود و خروج وسایل نقلیه که در محوطه باغ بهشت هستند نیز تنها از خروجی میدان امام حسن (ع) انجام خواهد شد.

    فکری بابیان اینکه در حریم درب های ورودی و خروجی مکان های برگزاری مراسم شب قدر مانند حسینیه حضرت امام خمینی (ره)، مسجد جامع، مسجد مهدیه به دلیل جلوگیری از گره های ترافیکی و سهولت در رفت و آمد محدودیت توقف وسایل نقلیه به اجرا در خواهد آمد، گفت: تردد موتورسیکلت نیز در محل هایی که ممنوعیت تردد اعمال می شود  همانند خودروها ممنوع است و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد شد.

    وی گفت: در صورت توقف وسیله نقلیه در محل هایی که ممنوعیت توقف در آن ها به اجرا در خواهد آمد، وسیله نقلیه متخلف توسط جرثقیل منتقل خواهد شد.

    فکری از هم مردم در خواست کرد با انتخاب مسیرهای جایگزین و همکاری با ماموران این یگان، پلیس راهور را در اجرای هر چه بهتر این طرح ترافیکی یاری کنند.

    رئیس پلیس راهور استان همدان همچنین محدودیت ترافیکی روز قدس را اعلام کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم روز جهانی قدس و به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات و گره های ترافیکی محدودیت های ترافیکی را در روز جمعه 18 خردادماه اجرا خواهد کرد.

    وی گفت: در شهرستان همدان از ساعت 9 صبح به بعد تردد وسایل نقلیه شخصی از خیابان های شش گانه به میدان حضرت امام خمینی (ره) ممنوع است.

    فکری گفت: همچنین از ساعت 10 صبح به بعد و با شروع تجمع راهپیمایان در میدان امام خمینی (ره)، محدودیت تردد برای وسایل نقلیه در میدان امام و 6 خیابان اصلی منتهی به آن در شهر همدان به اجرا درخواهد آمد.

    وی بابیان اینکه توقف در خیابان شریعتی از میدان حضرت امام(ره) تا میدان شریعتی و در خیابان پاسداران از میدان شریعتی تا کوچه منتهی به حمام صفا از ساعت 7:30 روز جمعه تا پایان مراسم نماز جمعه ممنوع است، گفت: در صورت پارک وسایل نقلیه نسبت به انتقال آنان توسط جرثقیل اقدام خواهد شد.

    فکری عنوان کرد: همزمان با عبور راهپیمایان از خیابان شریعتی و تقاطع خواجه رشید، تردد وسایل نقلیه از سمت میدان امام زاده عبدالله و میدان آرامگاه به سمت تقاطع خواجه رشید ممنوع است.

    وی اضافه کرد: پس از ورود راهپیمایان به میدان شریعتی و حسینیه حضرت امام (ره)، تا پایان مراسم نماز جمعه تردد تمام وسایل نقلیه از سمت سه راهی شهید زمانی، سه راهی شکریه،   خیابان مهدیه جنب کانون مهدیه و تقاطع خواجه رشید به سمت میدان شریعتی و خیابان پاسداران ممنوع خواهد بود.

    رئیس پلیس راهور استان همدان بابیان اینکه در سایر شهرستانهای تابعه نیز محدودیت های ترافیکی از ساعت 8 صبح اجرا خواهد شد، گفت: ورود موتورسیکلت به داخل جمعیت راهپیمایان ممنوع بوده و از تردد آنان در محدودهای اجرای طرح های ترافیکی جلوگیری خواهد شد.

    وی یادآور شد: توقف در داخل کوچه ها و خیابان های منتهی به مسیر انجام مراسم راهپیمایی تا فاصله 50 متری ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو