فونیکسریمکسبهتام

راه اندازی سیستم پیامک ۲ طرفه از سوی ایران خودرو

عصر خودرو : به منظور رفاه حال مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، مدیریت ارتباط با مشتریان این شرکت اقدام به راه اندازی سرویس پیامک دوسویه کرده است.

راه اندازی سیستم پیامک ۲ طرفه از سوی ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷:۳۱

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایکو پرس ، غلامرضا حاجی خانی مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این مطلب گفت: خدمات این سرویس به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته ارائه می شود.
    وی هدف از ارائه سرویس پیامک دو سویه را، رضایت بیشتر مشتریان، عدم مراجعه حضوری و تلفنی دانست و تصریح کرد: در این سرویس مشتریان می توانند به سادگی اطلاعات مورد نیاز در مورد خودرو خود را دریافت کنند.
    مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: سیستم پیامک دو سویه شامل سرویس عمومی و خصوصی است.
    حاجی خانی اضافه کرد: سرویس عمومی این سیستم شامل دریافت اطلاعات نمایندگی از جمله آدرس، تلفن و وضع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش است.
    وی افزود: در سرویس خصوصی نیز مشتریان می توانند از آخرین وضع پرونده خرید خودرو اطلاع کسب کنند.
    مدیر ارتباط با مشتری ایران خودرو با تاکید بر اینکه در سیستم خصوصی حریم خصوصی مشتریان به طور کامل حفظ می شود، گفت: با تدابیر ایمنی انجام شده، سیستم طوری برنامه ریزی شده است که پیامک فوق در صورتی پاسخ داده می شود که از شماره تلفن همراه مشتری که در پرونده خود درج شده است ارسال شود.
    حاجی خانی تصریح کرد: مشتریان می توانند در سرویس عمومی با ارسال \\\\\\\\\\"کد نمایندگی *930 \\\\\\\\\\" به شماره 300035 اطلاعات نمایندگی مورد نیاز از طریق پیامک دریافت کنند.
    وی خاطرنشان کرد: در سرویس خصوصی نیز مشتریان می توانند با ارسال \\\\\\\\\\"ردیف قرارداد فروش *910 \\\\\\\\\\" به شماره 300035 از آخرین وضع پرونده خرید خودرو خود، مطلع شوند.

    کرمان موتوراکستریم