فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تولید پارس تندر آغاز شد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق سایپا از آغاز تولید پارس تندر (فیس لیفت تندر۹۰) از ۱۰ تیرماه در شرکت پارس خودرو خبر داد.

تولید پارس تندر آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نعمت الله پوستین دوز اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده بین 10 تا 15 هزار دستگاه پارس تندر پیش فروش خواهیم کرد.
    وی در مورد قیمت این خودرو نیز گفت: قیمت این خودرو در حال بررسی بوده و هنوز نهایی نشده است.

    http://asrekhodro.com/News/18312
     

    آغاز تولید وانت جدید ایران خودرو نیمه دوم امسال
    شش سال پیش در چنین روزی شرکت ایران خودرو اعلام کرد که به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و توسعه سهم خود در بازار وانت جدیدی به بازار عرضه خواهد کرد . میر جواد سلیمانی قائم مقام سابق مدیر عامل ایران خودرو در کیفیت و توسعه محصول با بیان این مطلب گفت : این وانت جدیدباکد (پی. یو. وان. ) قرار است درنیمه دوم سال جاری به خطوط تولید ایران خودرو بپیوندد.
    وی افزود: این وانت جدید که بر پایه پلتفرم 405 ساخته می شود، در مرحله طرح و توسعه و تدارک قطعات جدید است.
    سلیمانی افزود: بعد از انجام آزمون های گوناگون که در دست تدوین است، این محصول در بهمن ماه سال جاری، وارد چرخه تولید خواهد شد.
    وی ، موتور این محصول را نسخه بهبود یافته موتور او اچ وی جی به نام او اچ وی جی 2 نام برد که 1700 سی سی پایه گاز سوز و از استاندارد آلایندگی یورو 4 برخوردار است.
    قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو ، کاهش مصرف سوخت را از جمله مزایای این موتور بر روی وانت جدید برشمرد و افزود: تغییراتی روی مانیفولد و کنیستر انجام شده که کاهش قابل توجه مصرف سوخت را در پی دارد.
    وی وزن خودرو با سرنشین و بار را کمتر از دو تن ذکر کرد که 1100 کیلوگرم آن وزن خودرو است و افزود: این محصول استانداردهای 55گانه اجباری را تامین می کند و مخازن سوخت آن زیر اتاق بار نصب می شود.
    سلیمانی در مورد نصب موتورهای دیگر روی این وانت گفت: به منظور سهولت حرکت در وضعیت بار سنگین، قوای محرکه در خودروهای باری حتما باید دیفرانسیل عقب باشد و در حال حاضر تنها موتور دیفرانسیل عقب ما او اچ وی جی است.
    وی اظهار کرد: نمونه وانت جدید دو سال پیش به نمایندگی های ایران خودرو معرفی و بر اساس نظرات نمایندگان، بهبودهایی در حجم اتاق بار ایجاد شد. قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو ، فضای بهتر کابین، کولر، فرمان هیدرولیک و ای. بی. اس. را از جمله امکانات وانت جدید عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه زمان بندی، سال آینده 30 هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد.

    http://asrekhodro.com/News/18291

    بحران به کارخانه‌های بزرگ خودروسازی هم رسید
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که قرارداد کارگران فعال در واحدهای خودرو سازی از یک سال به سه ماه و  میزان تولیدات امسال واحدهای خودروسازی 60 درصد کاهش یافته است.
    عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور اعلام کرد: به علت مشکلات اقتصادی قرارداد کارگران فعال در واحدهای خودرو سازی از یک سال به سه ماه کاهش یافته است.
    رحمت الله پور موسی از کاهش ظرفیت تولید در کارخانه های بزرگ خودرو سازی خبر داد و گفت: میزان تولیدات امسال واحدهای خودروسازی 60 درصد کاهش یافته است و این در حالیست که سایر واحدهای تولیدی نیز با 35 درصد ظرفیت فعالیت می کنند.
    رئیس کانون شورای اسلامی کار خراسان رضوی افزود: کارخانه های بزرگ خودروسازی به دلیل اعمال سیاست های تحریم و ناتوانی در تامین نقدینگی در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند.
    این مقام کارگری با اشاره به افزایش تعداد واحدهای بحرانی در بخش تولید، افزود: کارگران فعال در واحدهای تولیدی به دلیل ناتوانی در تامین نیازهای اساسی خود روزانه بیش از 12 ساعت فعالیت می کنند.

    http://asrekhodro.com/News/18314

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط