فونیکسریمکسبهتام

رانندگان گنابادی خواستار راه اندازی سامانه نوبت دهی بار شدند

عصر خودرو- جمعی از رانندگان خودروهای سنگین در گناباد با امضای توماری ضمن انتقاد از روند کنونی ارسال بار، خواستار راه اندازی سامانه نوبت دهی بار در این شهرستان شدند.

رانندگان گنابادی خواستار راه اندازی سامانه نوبت دهی بار شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، در این تومار که برای معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر شده آمده است: تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب موجب شدند که در توزیع بار افراد غیربومی در اولویت قرار گیرند و این مساله شرایط بحرانی را برای کامیونداران زحمتکش گناباد ایجاد کرده است.
    آنان افزوده اند: گناباد علیرغم داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور، از داشتن سالن اعلام بار و دفتر نوبت دهی برای اعلام عادلانه بار بی بهره است که راه اندازی این دفتر از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری می کند.
    کارشناس مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد گفت: بارگیری کالا بر اساس کالا و حواله صادره و قیمتهای تعیین شده توسط شرکتهای حمل و نقل بار صورت می گیرد و تفاوتی بین راننده بومی و غیربومی وجود ندارد.
    مهرداد ایراندوست گفت: رانندگان خودروهای سنگین که از سایر نقاط کشور به مقصد گناباد بار حمل می کنند هنگام بازگشت با مراجعه به شرکتهای حمل و نقل بار برای اینکه خالی بازنگردند، با اخذ حواله بارگیری اقدام به حمل برخی کالاها از جمله خاکهای معدنی به مقصدهای مورد نظر می کنند.
    وی گفت: حمل و نقل و بار طبق توافق بین رانندگان و صاحبان کالا و معادن صورت می گیرد و بیشتر بارهای این منطقه را خاک معدنی تشکیل می دهد که با توجه به ظرفیت فعلی نیازی به راه اندازی سامانه نوبت دهی بار در گناباد وجود ندارد.
    کامیونداران و رانندگان خودروهای سنگین گناباد دیماه پارسال نیز با ارسال توماری خواستار راه اندازی سامانه نوبت دهی بار در این شهرستان شده بودند.
    پنج هزار و 600 راننده با سه هزار و 600 کامیون و خودرو سنگین در گناباد فعالیت دارند و این شهرستان از مناطق شاخص خراسان رضوی از این نظر محسوب می شود.
    گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط